• 0

Mobiel pinnen

L.S.

 

Al vanaf het begin heb ik regelmatig klanten met een relatief klein werkje, tot ca. E 250,00 noem ik klein.

Ik maak daar een factuur voor, verzend die na de geleverde dienst en daarna ontvang ik vaak het geld.

 

Ook gezien de economie wil ik tot ca. E 250 overgaan op directe betaling, per pin of wat voor mogelijkheid dan ook maar, niet contant.

 

Ik heb al een zoekpoging gedaan op HL, de resultaten zijn wat verouderd.

 

Wie heeft er een goede tip!

 

Bij mij is het altijd mobiel, het moet wel betaalbaar zijn, een mobiel apparaat huren is een optie.

 

MiniTix is ook een optie, gaat tot E 150, zijn er HL leden met ervaringen met MiniTix?

 

Wat voor andere opties zijn er?

 

Ik lees het graag.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb het laatst uitgezocht voor mijn vrouw en zij heeft via haar eigen bank (ING) een pincompleet pakket genomen. Kost geloof ik € 42,95 per maand en dan nog iets van € 0,05 voor per transactie. De kosten per transactie worden goedkoper bij meer pinbetalingen.

 

Let ook even op dat je als je een nieuwe automaat huurt je in aanmerking komt voor € 100,00 subsidie. Is heel simpel aan te vragen op www.slimmepinpakketten.nl. Subsidie wordt gewoon op de rekening gestort.

Link naar reactie
  • 1

ik zie af en toe van die mobiele pinautomaten voor bijna niets in de aanbieding bij het office centre...

 

Dat zijn pinautomaten van Sepay. Wat ze dan zeggen, is dat de inschrijfkosten 269 excl. BTW is, vervolgens krijg je 200 euro terug, 100 euro bij een eenmalige subsidie* en 100 euro via Sepay, en betal je 69 euro voor je inschrijving.

 

Echter dien je daarnaast een overeenkomst te nemen bij sepay, voor, 1, 3 of 5 jaar. Voor 1 jaar meende ik bij mijn oriëntatie uit te komen op 65 euro per maand aan kosten nog, bij 3 jaar op 40 euro en bij 5 jaar op 35 euro. Daarnaast werden er nog 8,50 euro per maand transactiekosten gerekend.

 

*Over de subsidie trouwens: deze kun je alleen krijgen nog tot 1 november 2012 én als je dus al eerder pinbetalingen hebt aangeboden, dan kom je niet meer in aanmerking voor deze subsidie.

Link naar reactie
  • 0

Deze vond ik ook nog, voor mij te duur, 2,95% per transactie en het geld is een paar dagen onderweg.

 

Ik weet niet hoe het gedekt is, als er iets met de organisatie gebeurt..

 

 

Die organisatie is alleen interessant wanneer je minder dan 1000 euro per maand aan omzet laat pinnen, dan is het alleen maar voordeliger. Daarna is het al snel interessanter wél een abonnement per maand te betalen per maand.

Link naar reactie
  • 0

Offerte opgevraagd bij diegene waar Romano ook gebruik van gaat maken.

Met een proefperiode van 3 maanden, in die proefperiode van 3 maanden betaal je dan wel de overeengekomen prijs, maar mag je binnen drie maanden de apparatuur retour zenden.

 

In het weekend papieren invullen en retour mailen.

 

Link naar reactie
  • 0

Hi RiVe,

 

Even een reactie van het payleven team op jullie gesprek!

 

Ons betaalsysteem is inderdaad vooral aantrekkelijk voor kleine ondernemers, we merken dat voor hun een vergoeding van 2,95% goed te doen is. En voor ondernemers die bijvoorbeeld seizoensgebonden zijn is het huren van een regulier pinapparaat natuurlijk al helemaal niet rendabel (ivm abonnementsgeld dat moet worden doorbetaald).

 

Overigens: onze betaalverwerkers dekken de transacties die met payleven gedaan worden, dus de ondernemer is sowieso gegarandeerd van zijn (of haar) geld.

Maar we gaan er niet vanuit dat 'er iets met ons zal gebeuren' hoor! :)

Link naar reactie
  • 0

Hi RiVe,

 

Even een reactie van het payleven team op jullie gesprek!

 

Ons betaalsysteem is inderdaad vooral aantrekkelijk voor kleine ondernemers, we merken dat voor hun een vergoeding van 2,95% goed te doen is. En voor ondernemers die bijvoorbeeld seizoensgebonden zijn is het huren van een regulier pinapparaat natuurlijk al helemaal niet rendabel (ivm abonnementsgeld dat moet worden doorbetaald).

 

Overigens: onze betaalverwerkers dekken de transacties die met payleven gedaan worden, dus de ondernemer is sowieso gegarandeerd van zijn (of haar) geld.

Maar we gaan er niet vanuit dat 'er iets met ons zal gebeuren' hoor! :)

 

Bedankt voor de reactie en toelichting, :)

Betaalsysteem heb ik met aandacht bekeken, en ziet er op zich ook goed uit.

 

edit: Ook bij de andere duurt het een paar dagen voordat het geld is bijgeschreven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.