Ik heb een mogelijke leuke uitbreiding van mijn assortiment in de vorm van fun lenzen.
dat zijn dus niet corrigerende lenzen met verschillende kleurtjes en motieven (b.v. katten ogen, spinnen, hartjes enz.).
Nu vroeg ik me echter af of voor lenzen verkoop nog bepaalde regels gelden (oogarts zijn, consult enz.) en zo ja of dat ook voor dit soort fun lenzen geld.
en zijn er nog andere zaken waarop je hierbij moet letten?
Wat ik van leverancier vernomen heb zijn deze lenzen tot 1 jaar te gebruiken en hebben zij een verzekering tot een bedrag van 1 miljoen per gebeurtenis bij problemen met de lenzen.
Vooral ook dat laatste heeft me aan het denken gezet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik heb een mogelijke leuke uitbreiding van mijn assortiment in de vorm van fun lenzen.
dat zijn dus niet corrigerende lenzen met verschillende kleurtjes en motieven (b.v. katten ogen, spinnen, hartjes enz.).
Nu vroeg ik me echter af of voor lenzen verkoop nog bepaalde regels gelden (oogarts zijn, consult enz.) en zo ja of dat ook voor dit soort fun lenzen geld.
en zijn er nog andere zaken waarop je hierbij moet letten?
Wat ik van leverancier vernomen heb zijn deze lenzen tot 1 jaar te gebruiken en hebben zij een verzekering tot een bedrag van 1 miljoen per gebeurtenis bij problemen met de lenzen.
Vooral ook dat laatste heeft me aan het denken gezet.
[Mod edit: typfout in titel hersteld]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38662-regels-voor-online-verkoop-van-fun-lenzen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag