Ga naar inhoud

Hoe kan ik deze het beste wegboeken?

Geplaatst:

noobster

Hallo,

 

Voor de opslag van goederen van mijn webwinkel gebruik in een opslagruimte waar ik elke maand voor betaal.

 

Hoe boek je zoiets het beste weg? Op dit moment heb ik het onder "overige verkoopkosten" staan.

 

Hetzelfde heb ik met verpakkingsmateriaal, deze heb ik momenteel ook onder "overige verkoopkosten" staan.

 

Heb ik deze twee goed weggeboekt, of is het verstandig deze anders weg te boeken?

 

Graag advies :)

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

Dag noobster

 

Ik zou huisvestingskosten aanhouden voor de huur van opslagruimte en verpakkingsmateriaal inderdaad als overige verkoopkosten of onder de verkoopkosten een nieuwe rekening aanmaken Verpakkingsmaterialen.

 

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

dripdrippel

Mij lijkt het verstandig om zowel de huisvestingskosten (de huur van de opslagruimte / energie / enz.) op aparte grootboekrekeningen te boeken. Hetzelfde geldt voor de verpakkingskosten en/of verzendkosten.

 

gr. Drip

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.