Ik ga wat actiever bezig zijn met acquisitie en vraag me gewoon even af hoe jullie je acquisitie-activiteiten bijhouden.
Een CRM-systeem is hiervoor natuurlijk een prima uitkomst, maar momenteel voor mij nog niet van toepassing, gezien de tijd en investering die hiervoor nodig zijn. Ik ben opzoek naar een eenvoudig en simpel systeem. Dit hoeft niet per se elektronisch.....hoe simpeler, hoe makkelijker bij te houden zeg ik maar altijd.
Ik heb zelf in gedachten om te werken met een klapper, maar dit kan omslachtig worden. Vandaar even deze inventarisatie :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Remco Peters
Remco Peters
Ik ga wat actiever bezig zijn met acquisitie en vraag me gewoon even af hoe jullie je acquisitie-activiteiten bijhouden.
Een CRM-systeem is hiervoor natuurlijk een prima uitkomst, maar momenteel voor mij nog niet van toepassing, gezien de tijd en investering die hiervoor nodig zijn. Ik ben opzoek naar een eenvoudig en simpel systeem. Dit hoeft niet per se elektronisch.....hoe simpeler, hoe makkelijker bij te houden zeg ik maar altijd.
Ik heb zelf in gedachten om te werken met een klapper, maar dit kan omslachtig worden. Vandaar even deze inventarisatie :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39251-bijhouden-van-acquisitie-activiteiten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag