software voor visitekaartjes

Aanbevolen berichten

Leren lezen blijft moeilijk.

 

Eerst haal je een topic aan dat neit van mij is en dan roep je dat ik gratis een logo zou willen.

 

Wel grappig dat je denkt dat indesign het enige programma op de markt is dat visite kaartjes kan maken, doe eens de moeite om het in te tikken bij google en kijk hoeveel andere programma's er in omloop zijn.

 

Waar roep ik trouwens dat ik geen gratis hulp zou accepteren?

 

Maarja ook je andere aanname over het inhangen van lampen en het bouwen van podium slaat kant nog wal.

Ten eerste heb je als je het goed doet geen spierballen nodig, want anders zou mijn vrouw niet mee kunnen werken en zou ik niets hebben aan mijn werknemers die de leeftijd van 18 jaar nog niet hebben bereikt.

En handleidingen bij podia, lampen en trussen heb ik nog nooit gevonden.

 

Dus kijk uit wat voor stelling je inneemt, vooral als het niet je vakgebied is.

 

Gelukkig geef je wel aan dat hoogmoed voor de val komt. Ik vind het een teken van hoogmoed om maar alles uit te besteden wat je prima zou zou moeten kunnen.

Link naar reactie

Ik ken geen enkele drukker die dat doet, maar mijn visitekaartjes komen ook niet bij een lokale drukekr vandaan. Deze zijn hier veels te duur in. Deze partijen zijn natuurlijk vooral voor het drukwerk dat meer aandacht nodig heeft zoals folders en presentaties.

 

Ik ben al jaren heel erg tevreden met Logiprint.nl, zij leveren optijd, netjes en altijd zoals beloofd is.

 

Snap trouwens het hele gezeur niet. De vraag was zo simpel. En elke keer krijg je van die reacties van mensen die denken dat een ondernemer alleen moet doen wat de core buisness van het bedrijf is.

 

Ik vind dat een goede ondernemer van alle onderwerpen iets moet afweten en iets moet kunnen.

Ik vind dat een visitekaartje niets meer is dan een logo, de bedrijfsgegevens en je eigen gegevens. Niets moeilijks aan, iedereen die wat anders beweerd, begrijpt het gewoon niet.

Tuurlijk heb je dure, fancy kaartjes. Maar een opdracht haal je niet binnen met een visitekaartje, als er een kaartje gevraagd wordt heeft men al interesse. Een kaartje doet daar echts niets aan.

Als of ik ineens wel een boekhouder/monteur/freelancer ga inhuren als hij een mooi kaartje heeft. Dat te denken geeft al aan dat je als ondernemer eens wakker moet worden.

Maarja dat is slechts mijn mening en ondanks dat de meeste het hier op het forum nooit met mij eens zijn, ben ik al 11 jaar ondernemer en kan ik prima rondkomen van mijn bedrijf. Zal ik toch ergens wel iets goed doen ;-)

 

Gelukkig zijn er hier ook nog een aantal nuchterige ondernemers die wel willen helpen en niet alles standaard alles afbranden. Bij deze bedankt voor de hulp, links en de tips.

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik vind dat een goede ondernemer van alle onderwerpen iets moet afweten en iets moet kunnen.

Ik vind dat een visitekaartje niets meer is dan een logo, de bedrijfsgegevens en je eigen gegevens. Niets moeilijks aan, iedereen die wat anders beweerd, begrijpt het gewoon niet.

Precies en dat is ook hoe in de afgelopen ruim 20 jaar mijn kaartjes zijn gemaakt: ik maak een schets (meestal in word, overigens), geef die aan mijn drukker en van hem krijg ik daarna ter correctie een pdf.

 

In mijn IT tijd leverde ik ook aan drukkers en ik weet daarvan ook dat het nauwkeurig layouten, ook met de juiste software, toch een behoorlijke inhoudelijke vakkennis vergt. Vandaar dat ik die laatste stap (eigenlijk het vertalen van mijn PvE in de vorm van een schets naar een eindproduct) aan de drukker overlaat. Die heeft daar niet alleen de tools, maar ook de kennis en ervaring voor.

Link naar reactie

Leren lezen blijft moeilijk.

 

Eerst haal je een topic aan dat neit van mij is en dan roep je dat ik gratis een logo zou willen.

 

Wel grappig dat je denkt dat indesign het enige programma op de markt is dat visite kaartjes kan maken, doe eens de moeite om het in te tikken bij google en kijk hoeveel andere programma's er in omloop zijn.

 

Waar roep ik trouwens dat ik geen gratis hulp zou accepteren?

 

Maarja ook je andere aanname over het inhangen van lampen en het bouwen van podium slaat kant nog wal.

Ten eerste heb je als je het goed doet geen spierballen nodig, want anders zou mijn vrouw niet mee kunnen werken en zou ik niets hebben aan mijn werknemers die de leeftijd van 18 jaar nog niet hebben bereikt.

En handleidingen bij podia, lampen en trussen heb ik nog nooit gevonden.

 

Dus kijk uit wat voor stelling je inneemt, vooral als het niet je vakgebied is.

 

Gelukkig geef je wel aan dat hoogmoed voor de val komt. Ik vind het een teken van hoogmoed om maar alles uit te besteden wat je prima zou zou moeten kunnen.

 

Gratis software, pro deo aanbod waar je naar eigen zeggen blij mee bent? En ji bent niet op zoek naar gratis? Waarom bedank je Joeri dan niet vriendelijk voor het aanbod, maar doe je het toch zelf omdat je dit zelf wil doen (zie je eerdere berichten...).

 

Maargoed, Volgens mij interpreteer je mijn bericht compleet verkeerd, maar dat maakt niet uit. Wat betreft het logo; ik bedoelde hier visitekaartje mee. Wat betreft de link; het is inderdaad niet jouw topic, ik doelde daarom ook op een uitspraak van je aldaar.

 

En vraag een willekeurige grafisch vormgever naar software voor visitekaartjes en het antwoord zal steeds hetzelfde zijn. Evengoed, succes.

Link naar reactie

Misschien moet je in het vervolg dan wat duidelijker zijn voor je dingen roept.

Een logo is iets heel anders dan een visitekaartje.

 

Voor een logo geef ik namelijk wel geld uit, maar voor het ontwerp van een kartonnen kkaartje met daarop een logo en een naam niet.

Dat wil ik dus wel of gratis laten doen of gewoon lekker zelf doen.

 

Het logo was in minder dan een week in orde, door mensen van een heel fijn bedrijf die wel begrijpen wat het is om te ondernemen.

Deze vormgever kwam overens met Scribus, een prima alternatief op indesign.

Wederoom dus weer een aanname die niet onderbouwd kan worden.

 

Ik ben inmiddels in een ver gevorderd stadium van het kaartje, met de software Scribus. Met glimp waren er voor mij teveel mogelijkheden en vond ik de manier van werken iets te moeilijk.

Met Scribus heb ik inmiddels wat mooie ontwerpen klaar liggen, toch weer mooi geld bespaard.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.