Jump to content
bas93
Verberg

Wat vinden jullie van mijn website? [privé chauffeurs]

vraag

Omschrijving van je concept:

Zoals eerder beschreven zijn wij een chauffeursbedrijf gespecialiseerd in het leveren van privé-chauffeurs voor diverse gelegenheden.

 

Studentchauffeur website

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het bedrijf bestaat nu een half jaar en loopt goed. Naar aanleiding van veel kritiek op de vorige websites hebben wij nu een professionele website laten maken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging was om een goede website te laten maken. Bezoekers moeten een goede indruk krijgen van ons bedrijf en we vonden het belangrijk om de site overzichtelijk te houden, simpel, maar wel mooi en strak (modern). Ook vonden we het belangrijk dat het reserveren van een chauffeur makkelijk moest gaan.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De website is in tegenstelling tot andere websites van chauffeursbedrijven lekker fris, modern en strak. Ook het reserveren van een chauffeur staat centraal op de website.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop feedback te krijgen op de website. Wat zijn de verbeterpunten en waar vallen jullie over. Zouden jullie een chauffeur boeken na het lezen van de diverse teksten?

 

 

 

 


www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link to post
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

Mooie site, ja ik zou een chauffeur boeken na het doornemen van je site, alleen vind ik het erg confronterend dat het boeken van de chauffeur al meteen in beeld komt bij het bezoeken van de site.

 

Misschien eerst een inleiding en daarna de bezoeker leiden tot het boeken van een chauffeur.

Eerst de tekst die nu onder welkom staat laten verschijnen bij het bezoeken van je site.

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Even paar kleine dingen die opvallen:

 

[*]de tekst bovenin is heel slecht leesbaar;

[*]het filmpje onder `impressie` is privé?

[*]aantal spelfouten (Geen minimum afname, u betaald wat u gebruikt) (Wij hebben ervaring met het

verzorgen o.a. pendeldiensten en Valet Parking op feesten.)

 

Ik zou bovendien de site iets persoonlijker maken en geen gebruik maken van stockphoto`s zoals op de `Over ons` pagina. Ik zou wel graag weten wie er in mijn auto rijdt.

 

Leuk concept en goede site!

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Ik zou bovendien de site iets persoonlijker maken en geen gebruik maken van stockphoto`s zoals op de `Over ons` pagina. Ik zou wel graag weten wie er in mijn auto rijdt.

 

Helemaal mee eens. Vraag aan al je chauffeurs om een keer langs te komen op een zonnige dag en maak een mooie foto. Ik kijk tegenwoordig bij alle sites wie er achter zit als ik zaken wil doen, en helemaal bij dit soort diensten.

Succes!


Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Zelf zou ik de info op de beginpagina boven het bestelformulier zetten. Nu zie je eerst bestellen en daarna pas de info en dat lijkt me de verkeerde volgorde...

Eventueel kun je de bestelmodule er naast zetten zodat het wel direct zichtbaar is maar ook de info zichtbaar is.

 

Bij mij valt het grijs op wit wat tegen elkaar weg. Zou zelf voor meer contract kiezen waardoor bijvoorbeeld het contactformulier duidelijker over komt.

 

Daarnaast vind ik zelf 06-nummers minder degelijk overkomen als vaste nummers. Geeft me vaak een hobby gevoel van iemand die op zijn zolder bezig is.

Zelf denk ik dat een degelijke zakelijke uitstraling goed bij je product past en ik zou voor een vaste lijn gaan (al schakel je die door naar je mobiel)

 

veel succes!

 

Maarten


www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- ook ik vind de lichte tekst lastig leesbaar

 

- het symbool in het datumveld wekt bij mij de indruk dat ik via een kalender een datum kan selecteren, maar dat kan dus niet

 

- waarom YYYY in de datum in het Engels? ook lastig dat de gewenste datumnotatie verdwijnt als ik in het veld sta

 

- dat de naam waaronder je je presenteert niet klopt met de naam in je algemene voorwaarden vind ik verwarrend

 

- teksten die alleen voor de zoekmachines geschreven zijn (zoals dat rijtje plaatsnamen) vind ik onplezierig overkomen

 

- je schrijft privéchauffeur, privechauffeur en prive chauffeur; maak dat consistent

 

- hier en daar een taalfout, daar zou ik nog even naar (laten) kijken

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Hartelijk dank voor de reacties allemaal. Het is een stuk prettiger om dit terug te lezen, dan de reacties op de vorige websites. Deze punten worden genoteerd en aan gewerkt. Nogmaals bedankt!


www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Een aantal opmerkingen

 

[*] Cruciale info staat hier en daar verstopt in de tekst. Bijvoorbeeld de BOB-service, ik moest zoeken hoe lang van te voren je moet boeken. Dit zou tussen de bullets kunnen staan

[*] Nog zo'n voorbeeld: ik moest (te) lang zoeken om er achter te komen dat je door heel NL levert. Dat mag duidelijker naar voren komen

[*] "Boek nu" staat te prominent op de homepage. Ik wil net als in een fysieke winkel eerst even in de etalage kijken, voordat ik tot aankoop overga. Dit formulier is dus overbodig op de homepage, maar neemt wel een groot en zichtbaar deel van de pagina in. Deze ruimte kan je veel beter gebruiken

[*] Sluit me aan bij de opmerkingen over de stock foto's. Foto's van je eigen team geven me meer vertrouwen

 

Verder komt een 06 nummer op mij minder betrouwbaar over. Ik zou daar een vast nummer van maken (die je met een simpel VOIP abo naar je mobiel door kan schakelen). Maar misschien ben ik hierin wel te ouderwets ;-)

 

Aan de positieve kant, ook al gaat het niet over de site: 17,50 per uur is goedkoper dan ik had verwacht. Komt op mij over als een mooi en eerlijk bedrag.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 9 leden online en 222 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept