Ga naar inhoud

Hoe loopt het proces achter de product -en prijskaartjes in winkels?

Geplaatst:

hendrikc

Ik vroeg me af hoe de meeste winkels omgaan met hun prijskaartjes, productkaartjes of prijsstickers.

 

Het zal jullie vast ook niet ontgaan zijn dat verschillende soorten winkels (van autohandelaren,kledingzaken tot aan elektronica winkels) hun prijs en productinformatie op verschillende manieren presenteren.

 

Hoe gaan ze hiermee om? Doen ze dit vaak in eigen beheer of laten ze van te voren in grote aantallen drukken. Winkeleigenaren of mensen die hier mee over weten, ik hoor jullie graag!

Featured Replies

Geplaatst:

Raoul K

voor de schappen neem ik aan?

Geplaatst:

Jamie van Soest

Ik zie de laatste tijd steeds vaker van die digitale displays. Op zich best handig. Kunnen alle schappen zo omgegooid worden zonder een nieuwe bestelling te doen.

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Geplaatst:

TwaBla

Ik zie de laatste tijd steeds vaker van die digitale displays.

 

ESL = Electronic Shelf Labels

 

Ik neem aan dat supermarkten hun labels zelf printen of via de centrale aangeleverd krijgen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

DaMedia

Van een modezaak weet ik het volgende:

De voorraadsoftware print labeltjes uit op voorgeperforeerd kettingpapier. Hierop staan dan artikelnummer, prijs, maat, etc.

Daarnaast worden voorbedrukte kaartjes gebruikt om een aanbiedingsprijs op te schrijven.

Geplaatst:

Bazzio

bij de meeste zit dat in de kassa-software verwerkt, ik kan ze ook op afroep uit mijn systeem halen.

bij installaties of turnovers kunnen ze het ook centraal aanleveren.

 

ik neem voor het gemak even aan dat het bij je introductie hoort?

Ben al een heel eind met het bouwen van een nieuw concept (technisch product) voor lokale winkels.

"zoek het maar uit"

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.