Ik zit met een probleem waar ik al een paar dagen over aan het tobben ben.
Ik ben een bedrijfje aan het opstarten waar ik ook personeel voor nodig heb. Dit personeel (vooral studenten) zullen terecht komen in een flexpool en zullen ingezet worden op oproepbasis.
Nou is mijn vraag. Hoe kan ik deze mensen het beste uitbetalen. Ik had zelf de het volgende idee.
-Medewerkers op een 0-uren contract zetten.
Het vervelende hieraan vind ik dat als ze in het eerste jaar gemiddeld 4 uur per week kunnen werken, ze die uren op een gegeven moment mogen opeisen (ook als ze niet werken). Ook is er een regel dat ongeacht de duur van de werkzaamheden ze 3 uur uitbetaald moeten krijgen (per oproep) terwijl de daadwerkelijke werkzaamheden ongeveer 1,5 uur per keer zijn.
-Het IB47 formulier gebruiken. Alleen weet ik niet goed welke haken en ogen hieraan zitten, maar dit LIJKT op het oog voor mij de beste optie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel D
Marcel D
Beste HL'ers
Ik zit met een probleem waar ik al een paar dagen over aan het tobben ben.
Ik ben een bedrijfje aan het opstarten waar ik ook personeel voor nodig heb. Dit personeel (vooral studenten) zullen terecht komen in een flexpool en zullen ingezet worden op oproepbasis.
Nou is mijn vraag. Hoe kan ik deze mensen het beste uitbetalen. Ik had zelf de het volgende idee.
-Medewerkers op een 0-uren contract zetten.
Het vervelende hieraan vind ik dat als ze in het eerste jaar gemiddeld 4 uur per week kunnen werken, ze die uren op een gegeven moment mogen opeisen (ook als ze niet werken). Ook is er een regel dat ongeacht de duur van de werkzaamheden ze 3 uur uitbetaald moeten krijgen (per oproep) terwijl de daadwerkelijke werkzaamheden ongeveer 1,5 uur per keer zijn.
-Het IB47 formulier gebruiken. Alleen weet ik niet goed welke haken en ogen hieraan zitten, maar dit LIJKT op het oog voor mij de beste optie.
Bedankt voor het meedenken!
Succes maak je zelf.....
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39947-hoe-kan-ik-dit-het-beste-verlonen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag