Ga naar inhoud
Geplaatst:

Gene

Een Nederlandse importeur bestelt voor US $160.00 aan handgereedschappen in de Verenigde staten. De wisselkoers bedraagt op dat moment $ 1 =E 0,88. Hij betaalt E181.800!

Uit de publicatie: Import: een zakelijk avontuur van KvK.

Featured Replies

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Mooi sommetje ;D

Geplaatst:

2thePoint

Rekensommetje van 4 jaar geleden...?

Egbert Punter

Geplaatst:

WelleKe

Goh nou weet ik wat die post KOERSVERLIEZEN in de exploitatiebegroting doet....

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

malamut

Ehh... met de huidige wisselkoersen zouden dat koerswinsten moeten zijn. Helaas worden veel producten uit de USA met extra invoerrechten belast (12% extra boven op de normale heffing en daar bovenop nog eens de btw) i.v.m. de staaloorlog heb ik mij laten vertellen.

't is gewoon niet leuk meer :(

Gr, Niek

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Ik denk dat ze eerder een / en * knopje door elkaar hebben gehaald :D

Geplaatst:

WelleKe

Quote : WelleKe op 5 oktober 2004, 00:19

Ehh... met de huidige wisselkoersen zouden dat koerswinsten moeten zijn. Helaas worden veel producten uit de USA met extra invoerrechten belast (12% extra boven op de normale heffing en daar bovenop nog eens de btw) i.v.m. de staaloorlog heb ik mij laten vertellen.

't is gewoon niet leuk meer

Gr, Niek

Was dan ook cynisch bedoeld ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

Ilja van Roon

Ironisch, niet cynisch ;)

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

WelleKe

mee dat ik het verzond wist ik dat het fout was ;D

ironisch, sarcastisch, cynisch, ik weet het wel :P

Geplaatst:

Ilja van Roon

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Ja.........:)

Moet altijd lachen om dat liedje van Alanis Morisette, Ironic. Geen enkel voorbeeld van ironie in haar liedje is ook echt ironie.

Of misschien was de ironie wel ironisch bedoeld.

Anywya, dat was even off topic

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.