Wij zijn als bedrijf dusdanig aan het groeien dat wij aan personeelsuitbreiding denken.
Nu heb ik iemand op het oog die graag voor ons aan de slag zou willen als vertegenwoordiger in de beautybranche op zelfstandige basis (het bezoeken van salons en winkels met als doel verkoop van schoonheidsproducten). Dit betekent voor ons geen contracten, personeelskosten, etc. Voor deze persoon betekent het zelfstandigheid, vrijheid en natuurlijk verdiensten. Tot zover de win-win situatie.
Maar hoe ga je nu om met beloning?
Hoe wordt een vertegenwoordiger tegenwoordig beloond?
- vast basissalaris met provisie?
- Aan welk % provisie zou ik moeten denken?
- hoe lang blijf je provisie over een klant betalen?
- Of is een vast salaris per dag een betere optie?
- Of zou er een beloning per bezoek kunnen worden toegekend?
Ik heb nog nooit met dit bijltje gehakt en het is mij onduidelijk wat realistisch is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cat07
Cat07
Beste lezers,
Wij zijn als bedrijf dusdanig aan het groeien dat wij aan personeelsuitbreiding denken.
Nu heb ik iemand op het oog die graag voor ons aan de slag zou willen als vertegenwoordiger in de beautybranche op zelfstandige basis (het bezoeken van salons en winkels met als doel verkoop van schoonheidsproducten). Dit betekent voor ons geen contracten, personeelskosten, etc. Voor deze persoon betekent het zelfstandigheid, vrijheid en natuurlijk verdiensten. Tot zover de win-win situatie.
Maar hoe ga je nu om met beloning?
Hoe wordt een vertegenwoordiger tegenwoordig beloond?
- vast basissalaris met provisie?
- Aan welk % provisie zou ik moeten denken?
- hoe lang blijf je provisie over een klant betalen?
- Of is een vast salaris per dag een betere optie?
- Of zou er een beloning per bezoek kunnen worden toegekend?
Ik heb nog nooit met dit bijltje gehakt en het is mij onduidelijk wat realistisch is.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41132-beloning-vertegenwoordiger-op-zelfstandige-basis/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag