"Dit boek steekt ondernemers een hart onder de riem, geeft hun handvatten, en laat hen vooral beseffen dat falen niet het einde is, maar juist de start van iets moois en nieuws kan zijn."
Een aanrader dus, of je zaak nou goed loopt, er donkere wolken zichtbaar zijn, je (technisch) failliet gegaan bent of aan het gaan bent, of al bent doorgestart - echt heel interessant om te lezen allemaal!
Ik hoor graag wat jullie er van vinden, nadat je het gelezen hebt ...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Ik heb gisteravond dit boek(je) in één ruk uitgelezen:
Vallen, opstaan en weer doorgaan - Over ondernemers in uitdagende tijden
Zoals Annemarie van Gaal beschrijft op de flap:
"Dit boek steekt ondernemers een hart onder de riem, geeft hun handvatten, en laat hen vooral beseffen dat falen niet het einde is, maar juist de start van iets moois en nieuws kan zijn."
Een aanrader dus, of je zaak nou goed loopt, er donkere wolken zichtbaar zijn, je (technisch) failliet gegaan bent of aan het gaan bent, of al bent doorgestart - echt heel interessant om te lezen allemaal!
Ik hoor graag wat jullie er van vinden, nadat je het gelezen hebt ...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41154-boek-vallen-opstaan-en-weer-doorgaan-jacqueline-zuidweg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag