Het uiteindelijke doel is een totaalleverancier van alles gerelateerd aan ozon voor waterbehandeling. Een deel van de producten wordt ingekocht bij diverse leveranciers en een ander deel wordt zelf ontwikkeld en gefabrikeerd. Het is de bedoeling om steeds meer zelf te ontwikkelen en te bouwen zodat ik ook eenvoudiger aanpassing naar wens van de klant kan doorvoeren.
Ik werk voor de particuliere markt met dealers en lever hier zelf ook nog aan. Ik wil me terugtrekken uit de particuliere* markt en meer richten op de zakelijke markt.
*Dit is een beetje het kip/ei verhaal. Op dit moment merk ik dat ik in verhouding tot de dealers redelijk veel zelf afzet in de particuliere markt. Ik wil echter meer dealers aan trekken maar die kunnen het (terecht) niet waarderen dat ik in dezelfde vijver vis. Nu bied ik ze wel de regeling aan dat als ik via mijn webshop een bestelling in de regio van de dealer krijg dat de dealer gewoon zijn marge krijgt. Tips over hoe dit in te richten zijn ook zeer welkom.
De website is te vinden op: www.purusaqua.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website is nu in deze vorm ongeveer 2 jaar online. De laatste maanden heb ik erg veel tijd besteed aan het plaatsen van informatieve pagina's en SEO. Daarnaast heb ik naar diverse interessante "potentiële klanten" brieven gestuurd, hier is niet zoveel respons op gekomen ( ik schat zo'n 3~5%).
Mijn eigen merk staat als zeer goed bekend in de markt, en ook bij de huidige gebruikers.
De website is opgemaakt in Magento, achteraf had ik vermoedelijk beter naar een ander pakket kunnen kijken. Om een voorbeeld te noemen, de zoekfunctie van Magento zoekt alleen in de shop, niet in de cms pagina's er omheen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het uiteindelijke doel is om het bedrijf in te richten als een B2B specialist op het gebied van ozon en desinfectie. Als zijtak wil ik de particuliere markt via dealers bedienen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn maar weinig bedrijven die zich specifiek richten op deze tak van sport. Degene die dat wel doen richten zich meestal maar op een klein gebied.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik kijk zelf als techneut naar mijn website en de meeste kennissen die commentaar hebben gegeven zijn ook techneut. Ik hoop reacties te krijgen over de reactie die het bij de lezer oproept.
- Wat voor idee krijgen jullie van het bedrijf bij het lezen van de website
- Welke punten verdienen aandacht of moeten verbeterd worden
- Wat zou voor jou reden zijn als bedrijf om niet of juist wel contact met mij op te nemen
- Is de website overzichtelijk en kun je de informatie vinden die je zoekt
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basto
Basto
Omschrijving van je concept:
Het uiteindelijke doel is een totaalleverancier van alles gerelateerd aan ozon voor waterbehandeling. Een deel van de producten wordt ingekocht bij diverse leveranciers en een ander deel wordt zelf ontwikkeld en gefabrikeerd. Het is de bedoeling om steeds meer zelf te ontwikkelen en te bouwen zodat ik ook eenvoudiger aanpassing naar wens van de klant kan doorvoeren.
Ik werk voor de particuliere markt met dealers en lever hier zelf ook nog aan. Ik wil me terugtrekken uit de particuliere* markt en meer richten op de zakelijke markt.
*Dit is een beetje het kip/ei verhaal. Op dit moment merk ik dat ik in verhouding tot de dealers redelijk veel zelf afzet in de particuliere markt. Ik wil echter meer dealers aan trekken maar die kunnen het (terecht) niet waarderen dat ik in dezelfde vijver vis. Nu bied ik ze wel de regeling aan dat als ik via mijn webshop een bestelling in de regio van de dealer krijg dat de dealer gewoon zijn marge krijgt. Tips over hoe dit in te richten zijn ook zeer welkom.
De website is te vinden op: www.purusaqua.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website is nu in deze vorm ongeveer 2 jaar online. De laatste maanden heb ik erg veel tijd besteed aan het plaatsen van informatieve pagina's en SEO. Daarnaast heb ik naar diverse interessante "potentiële klanten" brieven gestuurd, hier is niet zoveel respons op gekomen ( ik schat zo'n 3~5%).
Mijn eigen merk staat als zeer goed bekend in de markt, en ook bij de huidige gebruikers.
De website is opgemaakt in Magento, achteraf had ik vermoedelijk beter naar een ander pakket kunnen kijken. Om een voorbeeld te noemen, de zoekfunctie van Magento zoekt alleen in de shop, niet in de cms pagina's er omheen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het uiteindelijke doel is om het bedrijf in te richten als een B2B specialist op het gebied van ozon en desinfectie. Als zijtak wil ik de particuliere markt via dealers bedienen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er zijn maar weinig bedrijven die zich specifiek richten op deze tak van sport. Degene die dat wel doen richten zich meestal maar op een klein gebied.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik kijk zelf als techneut naar mijn website en de meeste kennissen die commentaar hebben gegeven zijn ook techneut. Ik hoop reacties te krijgen over de reactie die het bij de lezer oproept.
- Wat voor idee krijgen jullie van het bedrijf bij het lezen van de website
- Welke punten verdienen aandacht of moeten verbeterd worden
- Wat zou voor jou reden zijn als bedrijf om niet of juist wel contact met mij op te nemen
- Is de website overzichtelijk en kun je de informatie vinden die je zoekt
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag