Offline evenement: Higherlevel The Next Event 2013

Aanbevolen berichten

Oh ja.... het weer moet ook een beetje meezitten!

 

Dat helemaal, er zitten genoeg boeiende programmapunten in om er voor langs te komen, duurt nog maar twee weken, we hebben er wel zijn in. ;) En zit het weer tegen, kunnen we toch lekker binnen zitten.

 

Link naar reactie

Ik vind het wel leuk om HL-ondernemers (al dan niet: weer) te ontmoeten. Ook zonder programma. Maar dit keer valt The Next Event in de twee maanden durende Expeditie Geluk. Daarvoor zet ik me intensief vanuit mijn bedrijf in met mijn hart en dienstverlening.

 

Nou ja, ik kan/wil wel komen... maar dan hoop ik dat de gasten van The Next Event ook meehelpen aan het doorgeven van Geluk voor 400.000 kinderen die geen toegang hebben tot Geluk... ;)

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Hier hetzelfde als Danny - ik heb geen behoefte aan het dagprogramma, en het avondprogramma is me te kort. Tijdens het dagprogramma minglen heb ik vorig jaar geprobeerd - ik was de enige die buiten zat... :(

 

Misschien kunnen we "minglen" als apart onderdeel in het programma zetten? Dan kunnen mensen zich daarvoor opgeven en weten we hoeveel mensen er gaan minglen.

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Omdat wij (organisatiecomité) van mening zijn dat we nog best veel HL'ers missen en we er niet direct achterkomen waar dit nu precies aan ligt, vermoeden we dat dit ook aan de deelnameprijs kan liggen. Met name als je niet aan het gehele programma deel wilt nemen, kunnen we dit ons goed indenken.

 

DUS: deelnamekosten zijn nu vastgesteld op € 30 !

 

Het mingle programma met borrel start om 16.30 (dit omdat niet iedereen aan een deelsessie deelneemt).

De BBQ zal om 18.00 branden. We sluiten af om 22.00 uur (mét de mogelijkheid om de bar een uur langer open te houden).

 

We hopen nu dat het idee van "zoveel mensen, zoveel wensen" meer in de juiste richting komt van iedereen en het qua prijs nu ook aantrekkelijk is om je aan te melden!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Daaraan voorafgaand is toch het mingle programma met koffie of thee?

 

In basis is dit van aanvang tot sluit. Met koppie thee, koffie, sinaasappeltje pellen tot biertje en BBQ.

Maar vorig jaar zat nagenoeg iedereen na de lunch bij de centrale lezingen en een enkeling buiten.

Omdat nu niet alles centraal is, maar men aan kan geven aan welke training men deel wil nemen (en niet iedereen dat kan/wil) is minglen nu wat specifieker onder de aandacht gebracht ;)

 

Bovendien kan men ook nog blijven kamperen en mingle breakfast houden. Alleen dien je dan voor alle middelen én snaps met gebakken eitje zelf zorg te dragen ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

 

Maar ze bedoelen vooral jezelf mengen onder de andere deelnemers om zo met elkaar in gesprek te raken.

 

Met andere woorden, we mengen koffiedrinkers en theedrinkers, niet koffie en thee.

 

"Mingle" is eigenlijk een jargon-woord, is niet mooi dus. "netwerken" is ook zo'n woord, ook niet mooi. "Kennismaken en bijpraten" is beter. Het betekent dat PJ daar zit, en ik, en wie er nog meer komt, en dat we hetzij een interessante discussie opzetten, al dan niet over ondernemen, hetzij een beetje slap ouwehoeren.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.