Voor iets wat ik aan het schrijven ben doe ik graag even een beetje research in de vorm van een survey, om zo wat meer informatie en vooral inzicht (!) te verzamelen.
Er wordt niet gevraagd naar je gegevens, dus meedoen kan anoniem :-)
(Als je wel wilt laten weten wie je bent: er is een freestyle veld waar je dat in kwijt kunt)
Ik zou het super vinden als je me wilt helpen door deze vragenlijst in te vullen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Voor iets wat ik aan het schrijven ben doe ik graag even een beetje research in de vorm van een survey, om zo wat meer informatie en vooral inzicht (!) te verzamelen.
Er wordt niet gevraagd naar je gegevens, dus meedoen kan anoniem :-)
(Als je wel wilt laten weten wie je bent: er is een freestyle veld waar je dat in kwijt kunt)
Ik zou het super vinden als je me wilt helpen door deze vragenlijst in te vullen!
zzp'ers | administratie en gevoel
Dank alvast ;D
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41285-ik-heb-een-survey-gemaakt-zzpers-administratie-en-gevoel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag