• 0

Wat is het grootste probleem bij een eigen site?

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

de angst voor de patenten.

 

het mijnen veld waar je als webmaster inbegeeft zodra die dingen gelegalizeerd worden.!

zoals het patent op de hyperlink en op betalen met de criditcard via de site.

houd het patent op de hypweelink overgens in dat je dan helemaal geen hyperlinks meer mag gebruiken als je geen geld heb on naar de eigenaar van het patent te betalen?

en welke onderdelen van html en php zit nog meer patent op?

dan kan ik er rekening mee houden op mijn site.

anders moet hij offline en kan ik er alleen een platte tekst mededeling neer zetten .

het maken van een goede navigatie, maar dat heb ik eindelijk door.

 

groetjes jreek

Link naar reactie
  • 0

 

Grootste probleem voor jezelf is het geheel dynamisch houden:

- voldoende nieuws aandragen

- bij elke bedrijfsgebeurtenis foto-content niet vergeten

- nieuwe informatie over produkten goed presenteren naar de klant

- de klant op een nette manier op de hoogte houden van ontwikkelingen

 

Verder is het lastig om een goede hosting-provider te kiezen, die een goede balans heeft tussen snelheid, uptime, uitbreidbaarheid en kosten.

 

Daarnaast is het een belangrijke taak om vertrouwen te wekken bij klanten voor online betalen: strak design, een overzicht van voorgaande transacties (geef klanten feedback mogelijkheden), een duidelijk link met een bestaande locatie in nederland en gelieërde bekende bedrijven..

Houden van is ondernemen.

Link naar reactie
  • 0

Ben ik het helemaal mee eens. Het (zelf of laten) bouwen van een site is niet zo moeilijk en is zelfs leuk om te doen.

 

De discipline(het juiste woord) vinden om de boel ook bij te houden is veel lastiger. Dat is tenminste ook mijn ervaring.

 

Hoe makkelijker het is om de site bij te werken, des te langer je het volhoud en als je eenmaal goede response op de site hebt, dan is het bijhouden zelfs leuk!

Link naar reactie
  • 0

Ben ik het helemaal mee eens. Het (zelf of laten) bouwen van een site is niet zo moeilijk en is zelfs leuk om te doen.

 

Hier ben ik het beslist niet mee eens!!

Natuurlijk kan elke halve digibeet wel een website in elkaar knutselen met Frontpage. Maar een bedrijfswebsite dient toch een bepaalde uitstraling te hebben. Het dient er betrouwbaar en zakelijk uit te zien. Daarnaast moet het voldoen aan bepaalde usability regels.

 

Als het echt zo makkelijk was om een zakelijke website op te zetten, dan zouden er geen professionele webdesigners en usability consultants meer nodig geweest, maar dan liet men het wel gewoon door de lokale secetaresse doen.

 

Natuurlijk zeg ik het nu een beetje erg overdreven, maar het punt bljift dat als je een goede website nodig hebt, dit waarschijnlijk direct het grootste obstakel is. De eigen technische kennis om een proffesioneel ogende website te maken, welke voor de bezoeker intuitief bruikbaar is.

 

 

Daarnaast wil ik even ingaan op de reactie van jreek. Hij heeft het over de patenten op de hyperlink. Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat dit patent er niet door heen gaat komen. Wanneer dit namelijk wel gebeurd, dan zal dit het einde van het internet betekenen.

Het is vergelijkbaar met het ACCACIA patent. Dit patent houdt in dat iedereen die streaming video gebruikt geld moet afdragen aan de patentdrager. Dit patent richt zich voornamelijk op eigenaars van sexsites. De ACCACIA groep heeft hier voornamelijk de kleine adult webmasters gepakt, welke geen resources hadden om hier tegen in te gaan via een gerechtelijk geding. De grote webmasters hebben dit echter wel gedaan, en die hebben dit geding gewonnen.

 

Mocht dat patent er dus toch doorkomen, dan zullen alle grote parijen op internet dit gaan aanvechten, en de kans op winst voor deze partijen zal zeer groot zijn (naar mijn mening).

Link naar reactie
  • 0

Wat zijn de grootste problemen als je een eigen website wil?

 

Hangt een beetje van het doel van de website af. Uiteindelijk is het 'moelijkste' van een website om je doel te bereiken op een manier dat onderscheidend is van je concurrent-sites. Meestal gaat heet dan om originele content dat niet/ moeilijk ergens anders gevonden kan worden.

 

Link naar reactie
  • 0

Een website opmaken, publiceren en onderhouden is geen enkel probleem. Daar zijn uitstekende leveranciers voor te vinden waaronder ondergetekende.

 

Het probleem zit hem in het resultaat. Een goede site is niet gelijk aan een goed resultaat!

 

Het probleem is het vergaren van kijkers en de conversie van kijker naar koper.

 

En ook op dit vlak zijn er weer diverse gekwalificeerde partners te vinden.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie
  • 0

Heel veel bedrijven laten een fantastische website bouwen maar vergeten ondertussen dat ze deze ook bij moeten houden.

 

Er is niets dodelijker voor een website, dan verouderde content.

 

Het is al eens eerder gezegd : "vind de discipline om de website te onderhouden"

 

Analyseer van te voren ALTIJD je doelgroep

Link naar reactie
  • 0

De vraag is om te beginnen niet helemaal duidelijk. Wie heb je op het oog? De beginner of de ervaren designer?

 

Ik heb voornamelijk met beginners te maken. Mensen die geen regel html kennen en toch hun eigen site gaan maken. Het technische stuk (design/templates) is al geregeld. Het grootste struikelblok voor zelfdoeners blijkt toch steeds weer Content.

 

Hoe maak ik een aantrekkelijke tekst? Hoe verwoord ik mijn boodschap? Hoe kom ik aan relevante afbeeldingen? In mijn doelgroep zitten niet de slechts geschoolden. Bovendien zijn ze vaak goed in staat een stuk tekst op papier te krijgen. Maar toch, als het op site content aankomt ...

 

Als dit al een probleem is dan impliceert dat overigens dat zaken met een iets meer technische component (keyword research, basic seo) al helemaal slecht aan bod komen. Dit blijkt overigens ook als je naar de bronweergave gaat bij veel websites. Zelfs een paginanaam ontbreekt vaak.

 

Waar help je mensen dus mee? Met tips en advies over content.

AksomHosting.nl Zakelijke WebHosting formules met toegevoegde waarde! | www.MijnBedrijfPagina.nl | www.InterimPagina.nl | www.ConsultantPagina.nl | www.FreelancerPagina.nl | www.VerenigingsPagina.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.