Ik weet niet of ik hier goed zit, mocht dat niet zo zijn wilt een mod hem dan even verplaatsen?
Tot het onderwerp,
Ik heb zelf een Eenmanszaak.
Hier ben ik nu een jaar succesvol mee bezig.
Helaas heb ik nu een conflict met een klant, die dreigt met een advocaat te sturen aan het einde van de week.
Wat is nu het probleem.
Eerder is er wat mis gegaan met een order en daar zou als compensatie een web ontwikkeling tegenover staan.
De deadline van die web ontwikkeling is enkele malen verstreken door verschillende omstandigheden,
onder andere doordat 3e partijen niet op tijd hun deel hadden aangeleverd.
De aangeleverde delen van de 3e partij verwerkt moesten worden etc.
Vaak zijn er dingen veranderd aan het concept, waardoor het allemaal op zich liet wachten.
De klant verwachte echter dat de zelfde deadlines gewoon konden blijven staan, en de klant verwachte dat ik meer dingen kon doen in nog een kortere tijd.
Nu zijn we zo ver dat het bijna klaar is, en begint de klant te dreigen met een advocaat als het niet eind deze week af is.
Het vervelende is dat we op 3e partijen wachten en de schuld op ons word geschoven.
Daarbij komt, dat ik ernaast een fulltime job heb gekregen, en ik overdag weinig kan doen.
Er zijn fouten gemaakt, ook vanuit onze kant daar kunnen wij niet onderuit, maar om een advocaat op ons af te sturen lijk me erg onreëel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ray88
ray88
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik hier goed zit, mocht dat niet zo zijn wilt een mod hem dan even verplaatsen?
Tot het onderwerp,
Ik heb zelf een Eenmanszaak.
Hier ben ik nu een jaar succesvol mee bezig.
Helaas heb ik nu een conflict met een klant, die dreigt met een advocaat te sturen aan het einde van de week.
Wat is nu het probleem.
Eerder is er wat mis gegaan met een order en daar zou als compensatie een web ontwikkeling tegenover staan.
De deadline van die web ontwikkeling is enkele malen verstreken door verschillende omstandigheden,
onder andere doordat 3e partijen niet op tijd hun deel hadden aangeleverd.
De aangeleverde delen van de 3e partij verwerkt moesten worden etc.
Vaak zijn er dingen veranderd aan het concept, waardoor het allemaal op zich liet wachten.
De klant verwachte echter dat de zelfde deadlines gewoon konden blijven staan, en de klant verwachte dat ik meer dingen kon doen in nog een kortere tijd.
Nu zijn we zo ver dat het bijna klaar is, en begint de klant te dreigen met een advocaat als het niet eind deze week af is.
Het vervelende is dat we op 3e partijen wachten en de schuld op ons word geschoven.
Daarbij komt, dat ik ernaast een fulltime job heb gekregen, en ik overdag weinig kan doen.
Er zijn fouten gemaakt, ook vanuit onze kant daar kunnen wij niet onderuit, maar om een advocaat op ons af te sturen lijk me erg onreëel.
Wat kan ik doen, hoe kan ik mezelf verdedigen..
Help!
Groet
Raymond
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41505-help-conflict-met-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag