• 0

Re: Tip voor mensen die uit Azie willen importeren

Tsja, 'materiaal'. Is wel heel erg algemeen. Iemand kan geinteresseerd zijn om electronica te verkopen uit China maar niet om textiel te verkopen, om maar even een voorbeeld te noemen. Misschien is het handig om te vermelden welk 'materiaal' het hier om gaat.

 

Ik ben zelf overigens niet geinteresseerd.

 

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mensen die interesse hebben reageren netjes en mensen die geen interesse hebben reageren ook netjes. Een zin beginnen met " Tsja" vind ik verre van beleefd,maar goed om een antwoord te geven op uw vraag.

 

Het gaat om gadgets ( denk aan smartphones en tablets), lederwaren,schoenen,tassen, bureau artikelen, kleding, stoffen, keukenwaren.

er is ook een mogelijkheid om zelf een product aan te bieden en daar wat van te laten maken.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ben nieuw hier en kwam je vraag tegen......

Zelf ben ik mij aan het oriënteren over import uit China van telefoons, laders, hoesjes, klein spul als snoertjes en dergelijke...

Verder zelfs mogelijk dingen als tuinslangen, led lampen etc....

Lampen bijvoorbeeld, moeten wel een CE keurmerk hebben anders ben je aansprakelijk bij ongevallen....

Verder zit ik aan het "dropshipping" te denken maar voor bijvoorbeeld telefoons die bij de klant thuis worden bezorgt komt er een x bedrag overheen wat de klant aan de deur moet betalen en dat wil ik niet natuurlijk.....

Hoor graag van je of er nog belangstelling is. Graag mailen naar: XXXX

 

Groeten,

Martin

Link naar reactie
  • 0

Beste Stadje57,

 

Als je direct contact wilt met iemand, dan kun je via het groene pm knopje in het profiel doen.

 

ik heb jou email adres ook uit je reactie verwijderd, het is algemeen gesproken onverstandig om je email adres openlijk op een website te zetten omdat deze dan al snel misbruikt zal worden voor allerlei spam.

 

Dit topic gaat verder op slot en zal later verwijderd worden omdat oproepen voor contact niet in de discussieboards thuishoren.

Link naar reactie
  • 0

Lampen bijvoorbeeld, moeten wel een CE keurmerk hebben anders ben je aansprakelijk bij ongevallen....

 

Een CE markering is geen keurmerk

 

En markering, keurmerk, testrapporten of wat dan ook ontslaat je als importeur niet van je productaansprakelijkheid. Bij een ongeval als gevolg van een ondeugdelijk product ben je dus sowieso aansprakelijk.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben net lid geworden, en kan geen nieuw topic openen, dan maar hier.

 

Ik ben zelf geen zakenman, maar ik heb wel meer dan een halfjaar in Bangladesh gewoond en gewerkt. Toen ik daar woonde werd mij bij wijze van spreken dagelijks aangeboden of ik geen zaken wilde doen met de een of de ander. Meestal ging het om kledingfabrikanten. Er zijn duizenden kleding werkplaatsen in Bangladesh, meestal zitten ze in flatgebouwen, waarbij een hele verdieping is volgezet met naaimachines. Van buiten kun je deze fabrieken herkennen door de felle TL buizen en fans aan het plafond. De werknemers verdienen tussen de 60 en 150 euro per maand. Momenteel is er veel onrust omdat ze het minimumloon willen opschroeven, aangezien 60 euro ook daar niet genoeg is om van te leven. Maar de eigenaren van de kledingfabrieken zitten zelf in de politiek en willen dit dus tegenhouden (hoezo belangenverstrengeling?).

 

Ik heb uiteindelijk een handjevol echt betrouwbare connecties opgedaan daar, waar ik dus helemaal niets mee doe omdat ik zelf geen zaken doe, en al helemaal niet in de kledingindustrie. Ik weet dat ze betrouwbaar zijn omdat de huishoudster die ik daar had altijd vol van lof sprak over een aantal van haar vorige bazen. Zij werkte namelijk in de kledingindustrie alvorens ze door haar familie werd gemaand om als huishoudster te gaan werken.

 

Nu weet ik dat Bangladesh echt zo'n land is waar je op elke straathoek driedubbel wordt opgelicht, en dat mijn connecties dus best waardevol zijn. Ik zou daarom wel als tussenpersoon willen fungeren voor geïnteresseerden. Ik zeg daarbij dat ik mijn toenmalige huishoudster (intelligente dame) er dan bij betrek, omdat je sowieso een Bengaal nodig zult hebben, en dan maar beter een zeer betrouwbare die ook zeer dankbaar zal zijn voor zo'n zakelijke mogelijkheid.

 

Mocht je geïnteresseerd zijn stuur me dan een PM of iets dergelijks.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.