Onderstaande is de beschrijving van een project van mij.
Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
-----------------------------------------------
In onze zoektochten op het internet om iets te gaan ondernemen, i.v.m. een weekend weg met ons voetbalelftal en een vrijgezellenfeest, kostte het ons uren om iets geschikts te vinden. Toen we een aantal opties hadden gevonden, moesten we ieder bedrijf weer apart benaderen om de kosten cq. een offerte op te vragen. Hiermee werd het idee van IetsDoenOfferte.nl geboren!
Wat we precies doen;
Wij bieden de mogelijkheid om een bezoeker gratis een oproep/aanvraag te laten plaatsen, met daarin zoveel mogelijk informatie (soort uitstapje, aantal mensen, budget, gewenste regio, e.d.). Wij benaderen vervolgens de in aanmerking komende bedrijven, zodat deze een offerte/aanbieding op maat uit kunnen brengen! Hierdoor hoeft men, bij het plannen/zoeken naar een uitje, niet het hele internet af te zoeken en steeds opnieuw weer offertes aan te vragen. Lekker makkelijk dus!
Het concept wat we brengen is natuurlijk niet helemaal nieuw, echter in deze branche (recreatie/uitgaan/toerisme) is het idee naar onze mening wel uniek! Vaak loopt de standaard communicatie via meerdere kanalen en het wordt dan al snel onoverzichtelijk. Bij ons verloopt alles simpel, centraal en overzichtelijk (online).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NECAnGeL
NECAnGeL
Omschrijving van je concept:
Onderstaande is de beschrijving van een project van mij.
Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
-----------------------------------------------
In onze zoektochten op het internet om iets te gaan ondernemen, i.v.m. een weekend weg met ons voetbalelftal en een vrijgezellenfeest, kostte het ons uren om iets geschikts te vinden. Toen we een aantal opties hadden gevonden, moesten we ieder bedrijf weer apart benaderen om de kosten cq. een offerte op te vragen. Hiermee werd het idee van IetsDoenOfferte.nl geboren!
Wat we precies doen;
Wij bieden de mogelijkheid om een bezoeker gratis een oproep/aanvraag te laten plaatsen, met daarin zoveel mogelijk informatie (soort uitstapje, aantal mensen, budget, gewenste regio, e.d.). Wij benaderen vervolgens de in aanmerking komende bedrijven, zodat deze een offerte/aanbieding op maat uit kunnen brengen! Hierdoor hoeft men, bij het plannen/zoeken naar een uitje, niet het hele internet af te zoeken en steeds opnieuw weer offertes aan te vragen. Lekker makkelijk dus!
Het concept wat we brengen is natuurlijk niet helemaal nieuw, echter in deze branche (recreatie/uitgaan/toerisme) is het idee naar onze mening wel uniek! Vaak loopt de standaard communicatie via meerdere kanalen en het wordt dan al snel onoverzichtelijk. Bij ons verloopt alles simpel, centraal en overzichtelijk (online).
Kijk ook eens op de website http://www.ietsdoenofferte.nl
-------------------------------------------
Ik ben benieuwd
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb de website zelf geprogrammeerd en ontworpen, daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de online strategie.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik ben gewoon benieuwd wat iedereen van dit concept vind.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De snelheid voor het plaatsen van een aanvraag is vrij uniek en simpel.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Tips, ideen en misschien wel iemand die wilt helpen om er nog meer suc6 van te maken.
[titel verduidelijkt - mod]
SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42469-wat-vinden-jullie-van-ietsdoenofferte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag