Ik ben eigenlijk een geruime tijd aan het oriënteren op het gebied beveiliging.
Hierbij wil ik dus een bedrijf starten met een team.
Mijn vraag is dus eigenlijk, waar zal ik het meest rekening mee moeten houden zodra we starten.
Startkapitaal is geen probleem, noch het opzetten van alle systemen en eventuele camerabewaking.
Ook vraag ik mezelf af of het verstandig is om nu te beginnen met de crisis. Als ik hoor dat grote bedrijven het nu zelfs moeilijk krijgen in de beveiligingsbranche, moet ik dan nu zelf wel starten?
Hierbij heb ik natuurlijk wel zelf ideeën binnen het vakgebied objectbeveiliging om het verder uit te breiden en nog meer preventief te handelen.
Dus ik ben benieuwd wat voor mening ik hier op zal krijgen en uiteindelijk mijn definitieve beslissing te maken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
D. van den Heuvel
D. van den Heuvel
Hallo,
Ik ben eigenlijk een geruime tijd aan het oriënteren op het gebied beveiliging.
Hierbij wil ik dus een bedrijf starten met een team.
Mijn vraag is dus eigenlijk, waar zal ik het meest rekening mee moeten houden zodra we starten.
Startkapitaal is geen probleem, noch het opzetten van alle systemen en eventuele camerabewaking.
Ook vraag ik mezelf af of het verstandig is om nu te beginnen met de crisis. Als ik hoor dat grote bedrijven het nu zelfs moeilijk krijgen in de beveiligingsbranche, moet ik dan nu zelf wel starten?
Hierbij heb ik natuurlijk wel zelf ideeën binnen het vakgebied objectbeveiliging om het verder uit te breiden en nog meer preventief te handelen.
Dus ik ben benieuwd wat voor mening ik hier op zal krijgen en uiteindelijk mijn definitieve beslissing te maken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42967-starter-beveiligingsbedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag