Database Nuttige Adressen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben (weer) bezig met een overzicht van nuttige adressen voor nieuwe innovatieve ondernemers. Ze komen in een gids en op het web (nu op www.nebib.nl/gids/ Het gaat hier niet zozeer om portals en wegsites, maar om personen en organisatie die de ondernemer tot nut kunnen zijn.

 

Als jullie ervaringen hebben met personen en organisaties, waar je echt wat aan gehad hebt, kun je die dan hier posten, dan neem ik ze over in de gids.

 

Voor de goede orde: personen en organisaties moeten het wel goedvinden om opgenomen te worden en de gids zelf komt vrij toegangelijk op het internet te staan. Als er een boekje van gemaakt wordt, is dat ook gratis (of tegen kostprijs) beschikbaar, afhankelijk van de sponsor die ik daat voor kan vinden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Over de sponsors hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb pas een klein deel van de adressen die ik er zelf in wil zetten ingevoerd. Kleverlaan stopt er ook nog een flink aantal contactpersonen in.

 

Waar ik vooral interessen in heb is jullie persoonlijke ervaringen met bepaalde personen en organisaties die nuttig bleken bij jullie queste (of juist niet).

 

Ik probeer in de database onderscheid te maken tussen mensen die vooral wat roepen en mensen die vooral wat doen. Dus: Roept u maar!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik heb toen ik startte in de loop der tijd toch wel super-adviezen gekregen van een aantal Syntens adviseurs. Ze hebben de tijd genomen om me te leren kennen, het soort bedrijf dat ik wilde gaan opzetten, de koers die ik wilde gaan varen. Ik heb adviesbrieven en gesprekken gehad die me écht op het goede spoor hebben gezet en me nog regelmatig voor de geest komen.

 

Een vrij standaard-adres dat wel zal vaker opduiken, maar ik wilde toch even mijn persoonlijke ervaring ermee delen ;D

 

 

Link naar reactie

Tja, hoe definieer je nuttig. In beginsel kan iedere organisatie toevoegde waarde leveren. Waar het vooral om gaat is meedenkers en niet mensen of organisaties die voor iedere scheet een factuur zenden. Syntens is denk ik een goed voorbeeld. Via via ben ik ook wel eens contact gekomen met de Stichting Stabij, zij helpen start-ups die vanuit een uitkeringssituatie een bedrijf opzetten. www.stabij.nl.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik heb toen ik startte in de loop der tijd toch wel super-adviezen gekregen van een aantal Syntens adviseurs. Ze hebben de tijd genomen om me te leren kennen, het soort bedrijf dat ik wilde gaan opzetten, de koers die ik wilde gaan varen. Ik heb adviesbrieven en gesprekken gehad die me écht op het goede spoor hebben gezet en me nog regelmatig voor de geest komen.

 

Een vrij standaard-adres dat wel zal vaker opduiken, maar ik wilde toch even mijn persoonlijke ervaring ermee delen ;D

 

Prima, maar welke syntens mensen? Het gaat vooral om personen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tja, hoe definieer je nuttig. In beginsel kan iedere organisatie toevoegde waarde leveren. Waar het vooral om gaat is meedenkers en niet mensen of organisaties die voor iedere scheet een factuur zenden. Syntens is denk ik een goed voorbeeld. Via via ben ik ook wel eens contact gekomen met de Stichting Stabij, zij helpen start-ups die vanuit een uitkeringssituatie een bedrijf opzetten. www.stabij.nl.

 

Het gaat inderdaad om mensen die wat DOEN voor ondernemers. Mensen met passie voor ondernemerschap. Er mogen best facturen gestuurd worden, maar de prijs/kwaliteitsverhouding moet exeptioneel zijn.

 

Stabij is een prima organisatie. Wie was je contactpersoon?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.