• 0

kwartaal 4 invullen btw

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een aanvulling ik kom niet verder als hieronder

Overzicht aangiften en opgaven

Normaal opent een venster voor de aangifte, ik kan niets anders dan bedenken het is nog niet opengesteld voor de laatste aangifte ?

Neem aan dat ik toch net als anders btw voor kwartaal 4 invullen moet?

Link naar reactie
  • 0

ja hoor, aangifte per kwartaal veranderd niet zomaar.

Probeer het nog even in een andere webbrowser

of gooi de cookies / historie voor de belastingdienstsite weg..

en check je antivirus / firewall software of die niet iets blokkeert.

of als laatste als je een heel oude webbrowser versie hebt zou het kunnen zijn dat de aangifte niet meer goed werkt.

 

Als de aangifte klaar staat moet ie gewoon werken.. de belastingdienst zet geen aangiftes klaar die je niet kunt bewerken. en ze hebben ook geen sluitingstijden voor hun website zoals de kvk wel heeft..

 

Als de site in onderhoud is dan kun je normaal ook niet inloggen, dus de kans is vrij groot dat het probleem op je pc zit.

Link naar reactie
  • 0

In het Service gedeelte staat het volgende:

Aangiftebrieven omzetbelasting (btw)

Getoond sinds:30-12-2013Categorie:Informatief

Eind december 2013 zijn de aangiftebrieven omzetbelasting voor het 4e kwartaal 2013 en het jaar 2013 geplaatst in het beveiligde deel van de website voor ondernemers. Bij een aantal aangiftebrieven is dit niet meteen gelukt. Daarna zijn alle aangiftebrieven opnieuw geplaatst. Daarom kan het voorkomen dat een aangiftebrief 2 keer in het beveiligde deel van de website staat. Maar u hoeft slechts 1 aangifte omzetbelasting in te dienen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Ik denk dus dat hier nog een en ander fout is gegaan.

Link naar reactie
  • 0

Hmm, dat bericht hebben ze goed verstopt.. ik had al even gekeken naar dit soort meldingen maar ik het hem niet gezien hij staat dan ook verstopt achter 2 storingsmeldingen van begin december en eind oktober..

 

dan zou ik morgen toch maar even gaan bellen inderdaad. maar je kan ook een paar dagen wachten, de deadline is tenslotte pas 31 januari voor deze aangifte.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.