• 0

Wie kan mij helpen aan een KvK registratie adres?

Beste mede ondernemers :),

 

Ik weet dat dit onderwerp meerdere keren aan bod is gekomen ;D, toch mijn vraag omdat ik nog geen oplossing heb kunnen vinden.

 

Naast mijn werk in de psychiatrie, heb ik een zzp bedrijf in psychosociaal begeleiden van mensen. Omdat ik in de psychiatrie met agressieve mensen werk, wil ik prive gegevens zo anoniem mogelijk houden.

 

Tot nu toe is dat gelukt. De KvK gaf aan dat ik te weinig uren werkte voor een KvK registratie, heb dus alleen een BTW nummer. Nu begin ik zo groot te worden en ook zakelijke klanten te krijgen dat ik een KvK registratie nodig heb.

 

Maar dan komt het bekende verhaal; mijn prive adres erg gemakkelijk op te vragen via het register....

 

Ik had een optie, Via BOCC.nl kon ik een werkplek huren voor €20.- in de maand. Echter, de KvK heeft onderzoek gedaan en het bleek dat zij als bedrijfs verzamel pand niet aan de voorwaarden voldeden. Gevolg, geen registratie adres meer. Op www.registratieadres.nl staan wat opties maar hetzelfde verhaal daar.

 

Is er iemand die mij toch kan helpen aan een registratie adres? Ik wil hier best €20.- per maand voor betalen. Als ik maar niet met mijn prive adres in het register kom te staan.

 

Graag jullie hulp...

 

Groet,

 

Pieter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi, Pieter,

 

Zoals je ziet, ben ik de ene van registratieadres.nl. Maar wat ik niet zie in mijn systeem is waar de KvK een inschrijving geweigerd heeft, behalve dan op BOCC.

 

BOCC zat vroger inderdaad in onze netwerk, maar ze hebben besloten onder een andere model verder te gaan. Want het is in onze ruimtes niet de bedoeling dat je een werkplek huurt.

 

Het is wel zo dat, hangend van de bedrijfsvorm af, je prive gegevens achter te halen zijn van de Handelsregister, ook met een bedrijfs adres.

 

Ik heb het idee dat ik je toch kan helpen aan bedrijfshuisvesting voor je bedrijf. Maar niet denk ik op HigherLevel. :-)

 

Zal ik een email toch sturen?

 

Groetjes,

 

Jeannine

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een vraag aan Jeannine als ik die hier mag stellen. Dezelfde als Pieter, hoe kom ik aan een KvK registratie adres?

Kan registratieadres.nl met hun aanbod van 19,95 voor een adres mij verzekeren dat de KvK akkoord gaat met een inschrijving? En is dit ook mogelijk zonder vaste woon of verblijfplaats? Zo niet heeft iemand hier een oplossing voor? Misschien kan ik u een e-mail sturen met mij vragen?

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijk groet,

Roxy

Link naar reactie
  • 0

Hoi Paf,

 

Ik zou gewoon even bellen met de KvK.

Ik weet niet helemaal zeker maar ik zag laatst bij het nieuwe registratieformulier wat je online moet invullen volgens mij een optie om aan te geven dat je je privé-adres geheim wilt houden in het handelsregister.

 

Ik hoorde ook van een klant van mij dat de inschrijving bij de KvK in Overijssel tegenwoordig op afspraak gaat.

Leeg

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet helemaal zeker maar ik zag laatst bij het nieuwe registratieformulier wat je online moet invullen volgens mij een optie om aan te geven dat je je privé-adres geheim wilt houden in het handelsregister.

 

geheim houden van prive adres kan (nog) niet, je hebt wel een opt out mogelijkheid dat heet de non mailing indicator waardoor de kvk jou adresgegevens niet levert aan in adresbestanden die de kvk verkoopt.

 

maar het handelsregister blijft een openbaar register en dus als je prive adres ook je vestigingsadres is blijft dat altijd te raadplegen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo, Roxy,

 

Ik werk niet voor de KvK, en ik kan namens de KvK dus niet spreken. In De Kamers (er zijn er nu drie Kamers ondertussen) huur je de ruimte op basis van het te delen, en je betaalt op basis van werkelijk gebruik. Het zijn geen openbaar gelegenheden waar men zo maar binnen kunnen lopen, en de basisbedrag wordt betaald om het recht te hebben om ernaartoe te komen om je bedrijfsactiviteiten duurzaam uit te voeren.

 

Het voldoet aan alle eisen voor een vestigingsadres dus en wordt als vestigingsadres geaccepteerd.

 

Totaal zonder een vaste woon- of verblijfplaats zullen er wel problemen komen met de inschrijving zou ik denken, maar het is een situatie die ik nog niet tegengekomen ben en weet niet zo uit mijn hoofd hoe dat zou gaan. Zonder vaste woon- of verblijfplaats in Nederland kan het natuurlijk, er zijn er veel bedrijven in de Handelsregister ingeschreven waar de ondernemer elders woont.

 

Voor de laatste situatie krijgt je bedrijf mogelijk te maken met de eis van de Belastingdienst dat je bedrijf een vaste inrichting in Nederland moet hebben om met een Nederlandse BTW nummer te mogen werken. Onze locaties kunnen als vaste inrichting dienen, want wij kennen meerdere soorten coworkers. Maar een basis registratie adres voldoet niet altijd aan de eisen voor een vaste inrichting, het hangt er van het bedrijf en het gebruik af.

 

Cheers,

 

Jeannine

 

Ik heb een vraag aan Jeannine als ik die hier mag stellen. Dezelfde als Pieter, hoe kom ik aan een KvK registratie adres?

Kan registratieadres.nl met hun aanbod van 19,95 voor een adres mij verzekeren dat de KvK akkoord gaat met een inschrijving? En is dit ook mogelijk zonder vaste woon of verblijfplaats? Zo niet heeft iemand hier een oplossing voor? Misschien kan ik u een e-mail sturen met mij vragen?

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijk groet,

Roxy

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

je hebt wel een opt out mogelijkheid dat heet de non mailing indicator waardoor de kvk jou adresgegevens niet levert aan in adresbestanden die de kvk verkoopt.

 

In een discussie van de vaste kamercommissie werd gesteld dat jouw adresgegevens wel in die lijst blijven staan, maar met een vinkje waarmee aangeduid wordt dat het adres niet gebruikt mag worden voor marketingacties. Maar de KvK suggereert inderdaad dat het adres dan niet meer geleverd wordt. Misschien dat het bewuste kamerlid verkeerd geïnformeerd was.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.