Ga naar inhoud

Eenvoudige online incassosoftware voor zzp'ers

Geplaatst:

pattygolsteijn

Als zzp'er wil ik kleine maandabonnementen gaan aanbieden. Bestaat hiervoor eenvoudige online incassosoftware?

Ik heb het al gevraagd op Twitter, in een Facebook-groep voor zzp'ers, ik heb me rotgezocht op Google, ik heb doorgevraagd bij Amerikaanse websites (zoals Recurly en Chargify) die recurring payments aanbieden met alleen creditcard, ik heb doorgevraagd bij Nederlandse bedrijven die allerlei ingewikkelde software aanbieden waarbij ik moet coden, plugins moet regelen, etc. Ik heb het nog steeds niet gevonden.

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Yep, www.dutchcashmanagement.nl

Bel even met Robert Teunissen. Hij kan je meer vertellen, ook over volledige incassodiensten.

Groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

pattygolsteijn

• Auteur

Yep, www.dutchcashmanagement.nl

Volgens mij is dit gericht op incassobureaus en schuldenaars? Ik zie niets over het opzetten van abonnementen.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Jawel, zie mijn edit hierboven, of bedoel je met incassosoftware iets anders?

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

pattygolsteijn

• Auteur

Ik wil het liefst alles online kunnen regelen. Valt over die online diensten niets online te vinden? Geen website oid? Ik wil graag een kant-en-klare-oplossing. Ik heb geen maatwerk nodig.

Geplaatst:

pattygolsteijn

• Auteur

Ik lees nu trouwens dat online machtigingen helemaal niet geldig zijn in Nederland (en Europa) :S Zie http://www.incassomachtigen.nl/Consument/Pages/Veelgesteldevragen.aspx#vraag_2 Pas medio 2015 wordt deze mogelijkheid verwacht. We lopen wel heel erg achter hier...

Geplaatst:

Hermes Ratgers

Wellicht snap ik de vraag ook niet helemaal, wil je:

[*]dat zzp-ers via je website akkoord kunnen geven?

[*]je dienst factureren en incasseren via een online pakket?

Bij het eerste denk ik dan aan een portaal, zoals administratiekantoren gebruik van maken. Bekijk eens creaim of dergelijks voor de mogelijkheden.

De tweede is makkelijker te bewerkstelligen. Vele pakketten bieden deze mogelijkheden aan.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Geplaatst:

pattygolsteijn

• Auteur

Wellicht snap ik de vraag ook niet helemaal, wil je:

[*]dat zzp-ers via je website akkoord kunnen geven?

[*]je dienst factureren en incasseren via een online pakket?

Bij het eerste denk ik dan aan een portaal, zoals administratiekantoren gebruik van maken. Bekijk eens creaim of dergelijks voor de mogelijkheden.

De tweede is makkelijker te bewerkstelligen. Vele pakketten bieden deze mogelijkheden aan.

Allebei! Ik zie bij Creaim vooral een handtekening in een PDF. Daar zijn vele eenvoudige services voor heb ik al ontdekt. Echter nog geen waarbij ik meteen alle ingevulde gegevens (die horen bij machtigingsformulier) kan exporteren als Excel-bestand en importeren in de online software.

Je geeft aan dat je vele pakketten kent met die mogelijkheden. Zoals aangegeven heb ik me rot gezocht en er nog steeds geen gevonden. Welke ken je?

Geplaatst:

Hermes Ratgers

Google eens op digitale handtekening, dan krijg je veel opties. Dit lijkt me ook wel interessant om te lezen.

Gevaarlijk terrein dit, maar vroeger deed ik het zelf met Davilex. Als je op online factureren klikt zie je vele opties, op de site boekhoudsoftware-vergelijken.nl staat veel vermeld, echter niet omtrent incasso's.

Wefact.nl kan het, maar ook andere zoals in mijn onderschrift vermeld staat.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Geplaatst:

pattygolsteijn

• Auteur

Vandaag las ik het bericht dat Moneybird, de service die ik zelf gebruik voor mijn boekhouding nu automatische incasso aanbiedt. Helemaal geweldig dus! :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.