Wij zijn een groeiende onderneming (VOF, momenteel met 2 man, de oprichters), en willen iemand aannemen.
De sector waarin we werken is zakelijk 2 (internet media, reclame)
Aangezien dit voor ons compleet nieuw is waren we benieuwd of we beknopt uitleg konden krijgen op de volgende vragen:
- Stel we geven ons personeel netto 1400 salaris. Hoeveel kost dit ons, inclusief reservering vakantiegeld, belastingen, enz.? (heb me scheel gezocht, en kom allerlei rekentools tegen, maar dat is allemaal voor bruto naar netto salarissen e.d.)
- Ik heb me al verdiept in verzekeringen, en komt tot de conclusie dat in onze (niet adviserende) werkzaamheden in ieder geval de zakelijke aansprakelijkheids verzekering van belang is.
Mijn conclusie, om een schatting te maken van persoonskosten waren dan ook dit:
- 1400 euro netto is ? kosten voor ons
- Aanaprakelijkheids verzekering, ca. 300euro per jaar
- Aanschaf spullen voor personeel, kantoor artikelen, laptop, etc.
Zie ik nog belangrijke kostenposten over het hoofd?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SgRp
SgRp
Hallo,
Wij zijn een groeiende onderneming (VOF, momenteel met 2 man, de oprichters), en willen iemand aannemen.
De sector waarin we werken is zakelijk 2 (internet media, reclame)
Aangezien dit voor ons compleet nieuw is waren we benieuwd of we beknopt uitleg konden krijgen op de volgende vragen:
- Stel we geven ons personeel netto 1400 salaris. Hoeveel kost dit ons, inclusief reservering vakantiegeld, belastingen, enz.? (heb me scheel gezocht, en kom allerlei rekentools tegen, maar dat is allemaal voor bruto naar netto salarissen e.d.)
- Ik heb me al verdiept in verzekeringen, en komt tot de conclusie dat in onze (niet adviserende) werkzaamheden in ieder geval de zakelijke aansprakelijkheids verzekering van belang is.
Mijn conclusie, om een schatting te maken van persoonskosten waren dan ook dit:
- 1400 euro netto is ? kosten voor ons
- Aanaprakelijkheids verzekering, ca. 300euro per jaar
- Aanschaf spullen voor personeel, kantoor artikelen, laptop, etc.
Zie ik nog belangrijke kostenposten over het hoofd?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag