de NOVU is op dit moment de enige vereniging in Nederland. Het clubhuis is te klein, het is te ver weg en alleen overdag geopend. Er zijn geen velden, er wordt niet getraind en er wordt niet gevoetbald. De leden staan verspreid door het land in hun ééntje tegen een muur, of soms met z'n tweeën een balletje te trappen. De contributies zijn te hoog en de theorielessen peperduur.
Het ontbreken van regionale initiatieven stagneert het innovatieproces.
Mijn streven is:
binnen drie jaar minimaal 6 clubs in Nederland waar mensen elkaar minimaal één maal per maand kunnen ontmoeten en ECHT samen aan projecten gaan werken.
De NOVU zal NOOIT initiatieven in die richting ontplooien. Dat zou immers veel leden kosten á 135 Euro per jaar.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Peter ten Berge
Peter ten Berge
Om in voetbaltermen te spreken:
de NOVU is op dit moment de enige vereniging in Nederland. Het clubhuis is te klein, het is te ver weg en alleen overdag geopend. Er zijn geen velden, er wordt niet getraind en er wordt niet gevoetbald. De leden staan verspreid door het land in hun ééntje tegen een muur, of soms met z'n tweeën een balletje te trappen. De contributies zijn te hoog en de theorielessen peperduur.
Het ontbreken van regionale initiatieven stagneert het innovatieproces.
Mijn streven is:
binnen drie jaar minimaal 6 clubs in Nederland waar mensen elkaar minimaal één maal per maand kunnen ontmoeten en ECHT samen aan projecten gaan werken.
De NOVU zal NOOIT initiatieven in die richting ontplooien. Dat zou immers veel leden kosten á 135 Euro per jaar.
Ik heb gesproken.
Peter ten Berge
Nieuw Innovatie En Uitvinders Web ;)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4537-regionale-uitvindersinitiatieven-kunnen-innovatieproces-stimuleren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag