• 0

Oplossing gezocht: Mail + archiefmappen overal kunnen opvragen.

Mijn zakelijke mail heb ik altijd in outlook op een windows laptop bijgehouden, er bestaat ook een webmail versie echter worden daar de maitljes niet altijd binnengehaald of bewaard(heeft te maken met een aantal factoren), dit is een beperkt programma.

Nu heb ik een imac gekocht en gebruik ik af en toe ook het mail-programma wat daar standaard op staat, naast outlook ivm de history aan mails.

Het lijkt mij het handigst om alle mails overal aan te kunnen, ook de archiefmails van klanten of het mailadressenboek wat ik inmiddels verzameld heb.

 

Hebben jullie tips hoe ik dit het beste aan kan pakken zodat ik ook bij een ander of bijv op vakantie toch mijn mail kan doen? (misschien een online programma hiervoor?) Is er een mogelijkheid om dit via gmail oid te doen?, kan ik dan mappen over zetten/exporteren en vanuit mijn bedrijfsemailaccount met handtekening mailen ipv een @gmail.com adres?

 

Veel onduidelijkheid, hopelijk heeft iemand een simpele oplossing ;)

Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hebben jullie tips hoe ik dit het beste aan kan pakken zodat ik ook bij een ander of bijv op vakantie toch mijn mail kan doen? (misschien een online programma hiervoor?) Is er een mogelijkheid om dit via gmail oid te doen?, kan ik dan mappen over zetten/exporteren en vanuit mijn bedrijfsemailaccount met handtekening mailen ipv een @gmail.com adres?

 

Hoop oplossingen mogelijk. via Gmail kan het gratis maar het is soms bewerkelijk.

 

Ik heb gekozen voor de betaalde "werkt bij iedereen zonder al te veel pc kennis" variant en gekozen voor hosted exchange. Kan overal bij mijn mail, en synct contacten automatisch met/naar pc, iphone en ipad. Bovendien indien nodig ook webbased bereikbaar

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik sinds kort Microsoft Exchange Online. Dat is hosted exchange direct bij Microsoft.

 

Werkt echt super, alle mappen overal beschikbaar, of het nou op mijn Blackberry, Macbook, iPad of iPhone is.

3,30 EUR ex btw per maand, per mailadres. Er zijn nog extra betaalde opties mbt opslag en dergelijke.

 

http://office.microsoft.com/nl-nl/exchange/microsoft-exchange-online-e-mail-voor-bedrijven-FX103739072.aspx

 

Als je vragen hebt stuur even een berichtje!

Link naar reactie
  • 0

En om die reden heb ik juist geen namen genoemd maar een Google URL's geplaatst - zelfs in mijn profiel staat geen website ingevuld.

 

Maar het klopt dat het bedrijf waar ik werk dit aanbied en daarom kan ik het ook aanbevelen. Wij bieden het echter aan via Citrix, er zijn heel veel partijen die Office365 met Exchange aanbieden of een Remote Desktop oplossing. Allemaal zo zijn voor- en nadelen, ook qua prijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.