Omdat de zaken de laatste tijd wat rustiger zijn wil ik een deel van het bedrijfspand dat ik verhuur tegen betaling door iemand laten gebruiken. De verhuurder is hiermee akkoord. Mijn vraag is hoe ik dit moet boeken? Is dit onderhuur of wordt dit anders genoemd?
Misschien mede doordat ik niet de juiste term weet kan ik antwoord op mijn vraag op internet niet vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AnjaP78
AnjaP78
Goedenavond,
Omdat de zaken de laatste tijd wat rustiger zijn wil ik een deel van het bedrijfspand dat ik verhuur tegen betaling door iemand laten gebruiken. De verhuurder is hiermee akkoord. Mijn vraag is hoe ik dit moet boeken? Is dit onderhuur of wordt dit anders genoemd?
Misschien mede doordat ik niet de juiste term weet kan ik antwoord op mijn vraag op internet niet vinden.
Alvast erg bedankt.
Anja
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45877-deel-bedrijfspand-laten-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag