Indien je de VAMIL toepast mag je dan daarnaast in dat zelfde jaar ook regulier afschrijven?
Ik heb op 1 november 2013 een Mitsubishi Outlander PHEV op naam gekregen en schrijf een (nader te bepalen) percentage VAMIL af in 2013. Stel dat het de volle 75% is.
Mag ik daarnaast dan ook 3,34% (nov/dec = 20% / 6) regulier afschrijven in 2013?
De auto is volledig betaald in 2013 en in gebruik genomen.
Op internet kom ik verschillende rekenvoorbeelden en toelichtingen tegen die elkaar tegenspreken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nicky123
Nicky123
Beste lezers,
Indien je de VAMIL toepast mag je dan daarnaast in dat zelfde jaar ook regulier afschrijven?
Ik heb op 1 november 2013 een Mitsubishi Outlander PHEV op naam gekregen en schrijf een (nader te bepalen) percentage VAMIL af in 2013. Stel dat het de volle 75% is.
Mag ik daarnaast dan ook 3,34% (nov/dec = 20% / 6) regulier afschrijven in 2013?
De auto is volledig betaald in 2013 en in gebruik genomen.
Op internet kom ik verschillende rekenvoorbeelden en toelichtingen tegen die elkaar tegenspreken.
groet Nicky
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45950-vamil-en-reguliere-afschrijving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag