Ik zit een beetje in dubio. Ik heb een product die ik op de markt wil brengen, maar zit een beetje te tobben met de opties wat verzenden betreft.
Het product heeft de volgende eigenschappen.
- Het product past door de brievenbus
- Weegt 35 gram
- Is van silicone
Mijn eerste gedachte was om het gewoon via de Brievenbuspakje (€1,20) van PostNL te versturen.
Deze optie levert mij ook het meeste marge op aan winst.
Alleen het nadeel van deze optie is namelijk dat de klant zijn pakje niet kan tracen, en dat ik geen poot heb om op te staan als de klant dadelijk zijn pakje niet ontvangt en een klacht indiend.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SomaQan
SomaQan
Hallo ondernemers,
Ik zit een beetje in dubio. Ik heb een product die ik op de markt wil brengen, maar zit een beetje te tobben met de opties wat verzenden betreft.
Het product heeft de volgende eigenschappen.
- Het product past door de brievenbus
- Weegt 35 gram
- Is van silicone
Mijn eerste gedachte was om het gewoon via de Brievenbuspakje (€1,20) van PostNL te versturen.
Deze optie levert mij ook het meeste marge op aan winst.
Alleen het nadeel van deze optie is namelijk dat de klant zijn pakje niet kan tracen, en dat ik geen poot heb om op te staan als de klant dadelijk zijn pakje niet ontvangt en een klacht indiend.
Heeft iemand wat tips voor mij ?
Alvast bedankt!
Mohamed Ibrahim
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46163-product-verzenden-wat-licht-van-gewicht-is/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag