In verband met vermoedens van paulianeus handelen door de curator inzake een faillissement en het overwegen van juridische stappen (aansprakelijk stellen van) tegen deze curator heb ik zoveel mogelijk informatie betreffende het faillissement nodig.
Om inzage / afschrift van het dossier te krijgen moet ik me wenden tot de Rechter-Commissaris in kwestie, vraag:
- op welke wet(ten) kan ik me beroepen bij het verzoek om inzage / afschrift?
- wie beschikt er over zinvolle jurisprudentie betreffende het aansprakelijk stellen van een curator?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kaljouw
Kaljouw
Goedendag,
In verband met vermoedens van paulianeus handelen door de curator inzake een faillissement en het overwegen van juridische stappen (aansprakelijk stellen van) tegen deze curator heb ik zoveel mogelijk informatie betreffende het faillissement nodig.
Om inzage / afschrift van het dossier te krijgen moet ik me wenden tot de Rechter-Commissaris in kwestie, vraag:
- op welke wet(ten) kan ik me beroepen bij het verzoek om inzage / afschrift?
- wie beschikt er over zinvolle jurisprudentie betreffende het aansprakelijk stellen van een curator?
Ps. zelf heb ik ook al 'gegoogled'
Ronald Kaljouw
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46187-recht-op-inzage-faillissementsdossier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag