Ik heb een zeer goed idee voor het starten van een uniek kleding concept. Het is innovatief en er zal zeker bestaansrecht voor zijn. Het dient nog wel verder uitgedacht te worden.
Maar hoe kan ik mijn plannen op een hoger niveau krijgen, hoe kan ik in contact komen met kleding productie maatschappijen... Of moet ik gaan aankloppen bij een reeds bestaand merk, winkel etc..?
Waar kan ik meer info vinden over kleding productiemaatschappijen... wie o wie kan me helpen?
Hoor graag van jullie. Alvast bedankt voor de moeite.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
menace
menace
Hoi,
Ik heb een zeer goed idee voor het starten van een uniek kleding concept. Het is innovatief en er zal zeker bestaansrecht voor zijn. Het dient nog wel verder uitgedacht te worden.
Maar hoe kan ik mijn plannen op een hoger niveau krijgen, hoe kan ik in contact komen met kleding productie maatschappijen... Of moet ik gaan aankloppen bij een reeds bestaand merk, winkel etc..?
Waar kan ik meer info vinden over kleding productiemaatschappijen... wie o wie kan me helpen?
Hoor graag van jullie. Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groet,
Alex
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4719-kleding-productie-waar-en-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag