Op Kantoorruimtevinden.nl kunnen ondernemers gratis een werkplek vinden op basis van budget en behoefte. Dit kan door direct op aanbieders te reageren of een algemene zoekopdracht te plaatsen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website laten maken en bedrijfs animatie video laten ontwerpen. Ook is de website door middel van SEO erg goed vindbaar in Google.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil met deze website graag ondernemers een overzicht bieden van werkplekken die voldoen aan hun budget en wensen. Door middel van een zoekopdracht te plaatsen bij meerdere aanbieders kunnen zij beter vergelijken.
Dit allemaal op een website, en daardoor hoeft de ondernemer zelf niet actief te zoeken in de markt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een beter overzicht voor ondernemers doordat ze specifieker kunnen zoeken op basis van budget en behoeften.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou graag feedback willen ontvangen op de bedrijfsfilm (
), en over de website die ook onlangs vernieuwd is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dannyverhoeven
dannyverhoeven
Omschrijving van je concept:
Op Kantoorruimtevinden.nl kunnen ondernemers gratis een werkplek vinden op basis van budget en behoefte. Dit kan door direct op aanbieders te reageren of een algemene zoekopdracht te plaatsen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website laten maken en bedrijfs animatie video laten ontwerpen. Ook is de website door middel van SEO erg goed vindbaar in Google.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil met deze website graag ondernemers een overzicht bieden van werkplekken die voldoen aan hun budget en wensen. Door middel van een zoekopdracht te plaatsen bij meerdere aanbieders kunnen zij beter vergelijken.
Dit allemaal op een website, en daardoor hoeft de ondernemer zelf niet actief te zoeken in de markt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een beter overzicht voor ondernemers doordat ze specifieker kunnen zoeken op basis van budget en behoeften.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou graag feedback willen ontvangen op de bedrijfsfilm (
Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47303-bedrijfsfilm-van-kantoorruimte-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag