Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een fout in mijn aangifte heb gemaakt. Ik heb bij een aantal facturen de verkeerde maand in gevuld. Waardoor ik nu geld terug krijg ipv dat ik moet betalen.
Ik heb vandaag gebeld met de belastingdienst, daar zeiden ze dat het geen probleem was en dat ik ook geen suppletie hoef te maken, omdat het ik de wijziging gewoon kan verrekenen met het volgende kwartaal, zolang dat maar binnen hetzelfde boekjaar gebeurt.
Het verschil is echter best wel een hoog bedrag.
De factuurbedragen kloppen dus wel, alleen de factuurdata klopt niet.
Klopt het wat ze bij de belastingtelefoon zeggen of moet ik wel degelijk actie ondernemen?
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Hallo,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een fout in mijn aangifte heb gemaakt. Ik heb bij een aantal facturen de verkeerde maand in gevuld. Waardoor ik nu geld terug krijg ipv dat ik moet betalen.
Ik heb vandaag gebeld met de belastingdienst, daar zeiden ze dat het geen probleem was en dat ik ook geen suppletie hoef te maken, omdat het ik de wijziging gewoon kan verrekenen met het volgende kwartaal, zolang dat maar binnen hetzelfde boekjaar gebeurt.
Het verschil is echter best wel een hoog bedrag.
De factuurbedragen kloppen dus wel, alleen de factuurdata klopt niet.
Klopt het wat ze bij de belastingtelefoon zeggen of moet ik wel degelijk actie ondernemen?