Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Norbert Bakker
Norbert Bakker
off topic:
Huh? Een offerte die niet wordt nagebeld neem ik niet serieus. Of beter gezegd: dan neemt de partij die de offerte heeft uitgebracht mij niet serieus.
Zolang ik geen duidelijk ja of nee zeg maar "misschien", "ik ben er nog niet uit" en opties blijf houden is het logisch dat er nagebeld wordt.
Doe ik zelf ook: geen besluit nemen (ja of nee) is iedere keer weer een reminder per telefoon of mail. En dat werkt, heel goed zelfs: prospects blijken het ook enorm te waarderen als je interesse in ze blijft tonen en niet opgeeft. Het aantal positieve daarop reacties is ongelofelijk hoog, en negatieve reacties op nabellen of mailen heb ik in de 2 jaar tijd dat ik bij H&L zit eerlijk gezegd nog nooit gekregen.
Maar zodra een klant duidelijk aangeeft geen interesse te hebben, dan benader ik ze ook niet meer
Maar uiteraard moet je als verkopende ook wel een beetje "gevoel" hebben of de klant echt nog aan het puzzelen is, of gewoon geen nee durft te zeggen. In dat laatste geval vraag ik de prospect of ze het op prijs stellen dat ik ze nogmaals benader, en op welke termijn.
Wellicht dat deze verkoper dat instinct wat minder had.
back on topic:
H&L maakt al jaren gebruik van VoizXL. Was ik ze in mijn Topic-periode maar tegengekomen, had me heel veel geld en ergernis gescheeld
Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.
Vragen of offertes? → Contact
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag