Jump to content

m-mailer

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Address
    Epelaar 7, 1653 Dworp, B-1653, Netherlands
  • Company or organization name
    m-mailer
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    1653 Dworp
  • Phone number
    +3223585009
  • Branch
    Innovatie & concepten
  • Website address
  1. Zoals hier al vermeld zou ik eerst enkele jaren proberen ervaring op te doen bij een bestaande firma. Maw betaalde praktijkervaring opdoen. Zo kan je oa inzicht krijgen in wat je graag doet , minder graag doet , goed in bent en minder goed in bent , waar bedrijven nood aan hebben of juist niet , enzo.. Wil je toch nu dadelijk starten .. zorg dan dat je een goede buffer heb of weinig maandelijkse kosten ( bvb als je nog thuis kan wonen en maw niet elke maand een fikse som geld moet hebben om de rekeningen te betalen ) . Een klantenkring opbouwen kost namelijk tijd en gaat stap per stap ... en deze tijd moet je kunnen overbruggen. veel succes ermee.
  2. iemand ervaring met amazon hun webdiensten? voorlopig alles goed draaiende bij combell , nucleus en hetzner maar amazon is toch ook geen kleintje. geen idee hoe het met hun service zit. https://aws.amazon.com/?nc2=h_lg
  3. heb zelf websites bij combell , nucleus en hetzner prijs gaat van links ( hoog ) naar rechts ( laag ) service idem , links hoog naar rechts laag. 2 bedrijven uit Belgie , hetzner uit duitsland . Van combell ben ik zeer tevreden mbt service , zeer goede support , maar naar mijn normen duur ( soms zelfs te duur zoals hun domeinnamen ) nucleus is ook goed maar minder bereikbaar dan combell hetzner is heel eenvoudig ... je krijgt een superprijs maar je moet zelf je plan trekken.. service en support is zo goed als nul ( zeker voor vps oplossingen ) .
  4. Hallo Wij hebben voor een crm oplossing gewerkt met code van het opensource orocrm. Dit is gratis en heeft heel wat mogelijkheden rond CRM ( ook voor callcenter activiteiten zoals opslaan naam, telefoon, invoeren informatie ,... ) . Nadeel : je moet wel iets van programmeren kennen maar voordeel is dat het gratis is en veel mogelijkheden biedt . http://www.orocrm.com/ succes ermee
  5. vraagje .. waren dit dan magneetstickers of verwijderbare elketrostatische stickers? Ikzelf heb voor mijn eigen bedrijf magneetborden laten maken maar ben nu aan het zoeken voor een goed oplossing voor de achterruit. Ik wou ook een magneetbod nl op de achterkant van mijn wagen plaatsen ( beter leesbaar dan de zijkant ) maar ontdekte dat mijn koffer niet in metaal is .. ik ben echter niet overtuigd dat een elektrostatische sticker even goed blijft kleven als magneetstickers. ( bedoeling is om de sticker geregeld te kunnen verwijderen en op andere auto te kleven. maw .. de flexibiliteit van een magneetbod in stickervorm voor de ruit of platieken achterkoffer. ) Heeft iemand ervaring met verwijderbare en herplaatsbare stickers ? men noemt dit yupo tako en ander namen als Ventoux ,Kalmaro PE indien iemand ervaring .. zou super zijn dit te vernemen. Alvast bedankt .
  6. Heb de indruk dat hier ook een cultureel verschil is tussen België en Nederland. Mij lijkt het dat in Nederland nabellen minder als " opdringerig " wordt aanzien dan in België. Ik werk vnl in België en zal eerder via e-mail na een week polshoogte nemen dan via telefoon.
  7. om specifiek naar het onderwerp van de post terug te gaan, nl : Tips voor succesvolle e-mail marketing heb ik persoonlijk 1 tip voor als je uw eerste nieuwsbrief wil gaan versturen. Maar eerst wil ik ook idd zoals veel hierboven vermelde posts benadrukken dat het allerbelangrijkste is dat je enkel nieuwsbrieven verstuurd naar mensen die deze ook echt wensen te ontvangen. Anders zorg je voor veel ergernis en ben je zelfs met strafbare feiten bezig. Als je u hier aan houdt is e-mail marketing een snel, vrij goedkoop en groen ( groener dan papier ) alternatief voor de papieren brief of folder. nu de tip ( niet dat hij zo bijzonder is maar heb ik wel met scha en schande moeten ondervinden ) .... test je nieuwsbrief voor je hem gaat uitsturen naar je volledig adressenbestand op enkele zaken zoals bvb de gebruikte onderwerpregel. ik heb onlangs een hoop problemen gehad wegens foute woordkeuze in de onderwerp-regel. En het probleem kwam zelfs niet van de spamfilters of zo maar van ( voor outlook gebruikers ) de ingebouwde windows-outlook check. als ik de nieuwsbrieven op dezelfde computer met bvb g-mail opende kreeg ik ze binnen en in outlook niet. op de webmail liep alles ook prima ... enkel het afleveren naar outlook lukte niet. tot ik de subjectlijn aanpaste en dan was alles ok. groetjes en succes ermee.
  8. gebruik een dubbele optin om je mailinglijst op te bouwen. Dit zal ervoor zorgen dat je zeker bent enkel naar mensen te mailen die echt je nieuwsbrief wensen te ontvangen en dus niet op de spam-knop zullen drukken bij het ontvangen van je nieuwsbrief. ( wat zeer gevaarlijk is voor je reputatie in de spamfilters) meer info over optin en optout: mod-edit: bij dit soort berichten wordt juist wel op de spamknop gedrukt...Lees de huisregels
  9. om met je nieuwsbrief tot bij je bestemmeling te geraken heb ik enkele tips op een rijtje gezet. [mod-edit: link verwijderd. Geen (link)spam svp]
  10. Voor je aan de technische kant begint eerst even 10 minuten rustig nadenken over de woorden die potentiële klanten in google zouden intypen. ( en deze woorden of nog beter ' woordcombinaties' dan inbedden in je teksten die je gebruikt op je website) De belangrijkste woordcombinaties combineren in bvb de title van je pagina alsook hernemen in de H1 titel op de webpagina. is vooral een zaak van rustig je tijd te nemen en op een correcte manier je webpagina's een per een onder de loep te te nemen met de juiste zoekwoorden waarvoor je wenst te optimaliseren in het achterhoofd. succes ermee, Tania
  11. Hallo, Elk iet of wat correct e-mail marketing bedrijf weet dat spammen op termijn enkel veel nadelen heeft. Je krijgt eerst en vooral ergernis van de klanten en technisch kan je server op een zwarte lijst komen ( blacklist ) en zullen al je andere klanten die wel correcte nieuwsbrieven uitsturen ' gestraft ' worden doordat deze niet meer door de spamfilters gaan. Daarom zullen de meeste email marketing platforms je dit nadrukkelijk verbieden. meer info en nuttige tips kan vje ook terugvinden op deze website die geheel over spam gaat met nuttige tips om je te beschermen. http://www.spamsquad.be/nl/home.html groetjes en succes ermee, Tania
  12. Hallo, Wil je graag met e-mailmarketing starten en inspiratie opdoen mbt het kiezen van een layout voor je nieuwsbrief: Neem is een kijkje op deze website waar duizenden nieuwsbrieven gearchiveerd zijn gedurende meerdere jaren: http://www.newsletterarchive.org/ en voor de meer technische ontwerpers die zelf willen layouten: Tegenwoordig is het best om 'inline css' te gebruiken tijdens je ontwerp daar je nieuwsbrief in bepaalde mailprogramma's zoals bvb gmail anders niet mooi wordt weergegeven. Deze Amerikaanse site helpt je hierin door automatisch inline CSS te genereren op basis van de css in de van je html document. http://premailer.dialect.ca/ ( was link vergeten :-) - Dit kan je al wat op weg helpen .
  13. Hallo, Enkele korte tips dieje in het achterhoofd kan houden bij je eerste ontwerpen: 1) zorg dat je steeds de toestemming hebt van de ontvangers ( maw best via opt-in of dubbele opt-in). 2)streef naar 1 centrale database zodat je de mensen die uitschrijven in de toekomst ook geen mails meer per ongeluk gaat toesturen. 3) probeer je onderwerp ( subject van de mail ) kort te houden en het zo te maken dat het dadelijk interesse opwekr 4) denk na over de afzender naam en je afzender emailadres. ( kan argwaan of een veiligheids gevoel opwekeen en ervor zorgen dat men de mail gaat lezen of verwijderen ). ( verschaf altijd juist contact gegevens ) 5) de mail proberen kort te houden met enkele " call to actions " . ( bvb link naar je website inbouwen waar men meer info kan vinden over je diensten of producten) 6) personaliseer indien mogelijk je berichten en 7) verschaf ook altijd een juist en goedwerkende uitschrijflink veel succes ermee. meer tips kan je ook vonden op mijn website
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept