Ik verkoop in de webshop een electronisch merkproduct. De leverancier/producent is failliet gegaan.
Hoe zit het dan met de garantie die klanten hebben?
Ik heb nu verschillende klanten het volledige aankoopbedrag terugbetaald omdat de fabrikant niet reageert en ik geen alternatief kan aanbieden. Na onderzoek bleek de producent failliet te zijn. Het gaat om een Europese producent.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mcx61
mcx61
Ik verkoop in de webshop een electronisch merkproduct. De leverancier/producent is failliet gegaan.
Hoe zit het dan met de garantie die klanten hebben?
Ik heb nu verschillende klanten het volledige aankoopbedrag terugbetaald omdat de fabrikant niet reageert en ik geen alternatief kan aanbieden. Na onderzoek bleek de producent failliet te zijn. Het gaat om een Europese producent.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48227-garantie-klant-bij-faillissement-producent/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag