• 0

Wie wil mijn zakenpartner worden? nieuw duurzaam plan

Hallo,

ik heb een idee, wat eigenlijk al zou moeten bestaan in deze tijden. Ik ben momenteel heel druk aan het lobbyen, het plan is zo goed als klaar, het idee ligt er.

Ik ben alleen op zoek naar een zakenpartner/ stille vennoot die dit met mij samen wil opzetten?

[Mod edit: opmerking over financiering verwijderd, zie onze forumregels]

Het gaat om een duurzame manege, kennis van paarden is niet noodzakelijk, van zaken wel, daarin zou ik wel een ondersteunende partner kunnen gebruiken.

Iemand waarmee ik kan sparren op zakelijk gebied, in de paarden ben ik redelijk professioneel onderlegd en heb ook een aardig netwerk.

Ik werk momenteel ook samen met gewoonondernemen.nl zij begeleiden iedere stap vooruit met een frisse blik.

Locatie is bekend, maar staat op losse schroeven , tenzij ik voor april een zakenpartner heb.

Wie o wie is geinteresseerd in dit gewaagde project?

In de paardenwereld is dit een pioniersactie om te laten zien hoe het ook kan.

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Die informatie alleen prive, als je echt geïnteresseerd bent om zakenpartner te worden.

Mod commentaar:

@Horses. Als er geen discussie over de inhoud van jouw plannen kan plaatsvinden, dan gaat dit topic op slot: een oproep zonder inhoudelijke discussie hoort in vraag & aanbod thuis

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB.

• 0

Jammer dat je niet over het plan wilt praten, daar is dit forum toch voor bedoeld? Je kunt hier rustig man en paard noemen ;)

Als ik je post lees, ben ik benieuwd waar je prioriteit ligt (cq. in welke volgorde je de prioriteiten plaatst):

- laten zien dat het ook anders kan (iets bewijzen)

- iets met paarden doen (hobby)

- duurzaam ondernemen (sociale doelstelling)

- winstgevend ondernemen

Allemaal hele legitieme doelstellingen, maar ze kunnen elkaar wel bijten. In de uitvoering van het plan en het runnen van je onderneming zul je continu keuzes moeten maken waarin die volgorde een rol speelt. Als je koste wat het kost iets wilt bewijzen voor jezelf of voor anderen, kan dat nogal ten koste gaan van de andere doelstellingen bijvoorbeeld. Het lijkt me handig als je toekomstige zakenpartner de prioriteiten ook in dezelfde volgorde heeft.

Wel goed dat je zelf ziet dat je meer van de paarden bent en minder van het zakelijke, en daarvoor aanvullende competenties zoekt. Maar dat hoeft dus niet alleen een zakenpartner te zijn, gebruik gerust ook de verzamelde denkkracht op dit forum...

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

• 0

Beste Ron van der Kolk,

dankjewel voor het antwoord.

Deels berust dit misschien op bewijsdrang maar uiteindelijk wil ik gewoon een onderneming neerzetten waar het vanuit alle hoeken goed geregeld is.

De competenties die ik in iemand zoek, zijn dingen waar ik zelf minder sterk ben , namelijk:

- Communiceren , ook op de social media

- Marketing (goede aanloop naar evenementen etc)

- Website (onderhoud en aanpassingen doen met professioneel programma)

- Gedeeltelijk de administratie (dat het liefst samen)

Naast deze competenties zijn gewenst:

- Instructeurdiploma van KNHS het liefst vanaf M niveau

- Gepassioneerd voor de paardensport

- Milieu en natuurbewust (op deze mentaliteit gaat het hele bedrijf leven)

- Bij voorkeur springervaring/buitenrit ervaring

[mod edit: (verkapte) oproep financiering door zakenpartner verwijderd]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar