Wij hebben momenteel een conflict met een van onze klanten.
Er is namelijk afgesproken dat een klein deel van de geleverde goederen na 90 dagen terug mag, indien deze niet/nauwelijks verkochten.
Nu is het zo dat meneer zijn concept heeft veranderd en de goederen zowat allemaal terug wil sturen, na 3 weken.
Wij hebben hem geholpen zijn winkel te vullen en alles snel geleverd met daarnaast ook nog eens een betalingstermijn gegeven van 30 dagen.
Maar gaat hij alle goederen welke hij niet wil retour sturen, niet meer in originele dozen, prijsstickers erop of beschadigde verpakking.
Mede het feit dat wij ons goed gebruikt voelen en dit nooit meer doen op deze manier. Heeft het ons veel geld gekost om alles uit te zoeken en te leveren. Zijn 4 dagen bezig geweest met 3 personen.
Nu krijgen we het weer terug moeten we weer alles uitzoeken.
Is het mogelijk om administratiekosten en retour kosten in rekening te brengen? Want hij zegt min of meer, kunt de goederen terug krijgen want geld is er niet en ik ga niet alles afnemen en betalen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bart1701
bart1701
Hallo,
Wij hebben momenteel een conflict met een van onze klanten.
Er is namelijk afgesproken dat een klein deel van de geleverde goederen na 90 dagen terug mag, indien deze niet/nauwelijks verkochten.
Nu is het zo dat meneer zijn concept heeft veranderd en de goederen zowat allemaal terug wil sturen, na 3 weken.
Wij hebben hem geholpen zijn winkel te vullen en alles snel geleverd met daarnaast ook nog eens een betalingstermijn gegeven van 30 dagen.
Maar gaat hij alle goederen welke hij niet wil retour sturen, niet meer in originele dozen, prijsstickers erop of beschadigde verpakking.
Mede het feit dat wij ons goed gebruikt voelen en dit nooit meer doen op deze manier. Heeft het ons veel geld gekost om alles uit te zoeken en te leveren. Zijn 4 dagen bezig geweest met 3 personen.
Nu krijgen we het weer terug moeten we weer alles uitzoeken.
Is het mogelijk om administratiekosten en retour kosten in rekening te brengen? Want hij zegt min of meer, kunt de goederen terug krijgen want geld is er niet en ik ga niet alles afnemen en betalen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49860-administratiekosten-in-rekening-brengen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag