Sinds 5 maanden verhuur ik mijzelf als ZZP'er. Nu komt het regelmatig voor dat ik op locatie werk, de reiskosten hiervoor bereken ik door aan mijn klanten €x per km en gebruik ik mijn prive auto.
Nu heb ik al gevonden dat ik - wat ik ook afspreek met mijn opdrachtgever - 19ct per km naar prive mag trekken. Op dit moment doe ik dit dan ook, de kosten voor de auto en brandstof betaal ik prive.
Hoe doe ik dit met BTW op de bon, kan ik deze aftrekken, zo ja hoeveel?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FloresM
FloresM
Beste,
Sinds 5 maanden verhuur ik mijzelf als ZZP'er. Nu komt het regelmatig voor dat ik op locatie werk, de reiskosten hiervoor bereken ik door aan mijn klanten €x per km en gebruik ik mijn prive auto.
Nu heb ik al gevonden dat ik - wat ik ook afspreek met mijn opdrachtgever - 19ct per km naar prive mag trekken. Op dit moment doe ik dit dan ook, de kosten voor de auto en brandstof betaal ik prive.
Hoe doe ik dit met BTW op de bon, kan ik deze aftrekken, zo ja hoeveel?
Of zit deze verwerkt in de 19ct?
mvg Martijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50234-prive-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag