Ik ben op zoek naar bedrijven die onze SuperGrow-Box systemen™ systemen wereldwijd willen vermarkten.
Het is onze @HOME-versie die zelfs in Intratuin winkels verkocht kan worden.
Ik heb zelf niet echt de tijd om het concept verder uit te rollen, vandaar dat we als exclusieve partner voor 'één van de grote jongens' de productie willen regelen en we kunnen natuurlijk netjes de levering verzorgen (dropshipping voorzien van hun merk).
Waar ik terecht kan weet ik natuurlijk niet, vandaar dat ik het balletje graag op higherlevel opgooi. ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hanshjc
hanshjc
Hai beste HigherLevel Legends, 8)
Ik ben op zoek naar bedrijven die onze SuperGrow-Box systemen™ systemen wereldwijd willen vermarkten.
Het is onze @HOME-versie die zelfs in Intratuin winkels verkocht kan worden.
Ik heb zelf niet echt de tijd om het concept verder uit te rollen, vandaar dat we als exclusieve partner voor 'één van de grote jongens' de productie willen regelen en we kunnen natuurlijk netjes de levering verzorgen (dropshipping voorzien van hun merk).
Waar ik terecht kan weet ik natuurlijk niet, vandaar dat ik het balletje graag op higherlevel opgooi. ;)
Ik heb wat informatie hier geplaatst: HIER
Graag hoor ik wat jullie mogelijkheden zien voor potentiele bedrijven.
En alvast bedankt, ennn met vriendelijke groet natuurlijk :) Hans HJC Teunisse
PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50433-exclusieve-licentienemers-voor-mijn-supergrow-your-cropshome-techologie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag