Het concept is een online verkooppunt te worden waar Nijmegenaren (die niet meer in Nijmegen wonen), toeristen en mensen die van Nijmegen houden artikelen kunnen kopen zoals Mokken, tegeltjes, foto's, t-shirts, caps, Nijmegen vierdaagse pakket etc.....
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb de webshop samen gemaakt. Rond gevraagd bij bekende of die evt.. spullen wilde afnemen en deze waren zeer enthousiast en ik heb de belofte dat als de shop helemaal 100% is dat ze een order gaan plaatsen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil iedereen die trots op Nijmegen is of mensen die mooie herrinneringen aan Nijmegen hebben voorzien van leuke en mooie gadgets.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is anders dan bestaande concepten omdat er nog geen webshop is die dit verkoopt in Nijmegen. Wel zijn er een aantal shops die een klein assortiment vierdaagse merchandise hebben, maar voor de rest niet veel. Ik denk door mijn toekomstige aanbod en de vraag die er nu al is naar artikelen het beter te doen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De shop is voor 90% af en wat ik nog moet doen is zorgen dat alle teksten hetzelfde lettertype en formaat hebben en bij de foto's en canvas doeken de beschrijvingen nog aanpassen.
Feedback die ik hoop te krijgen?
Wat vinden jullie ervan dat ik geen verzendkosten bereken?
Is dit duidelijk terug te zien in de shop?
Hoe groot assortiment zouden jullie verwachten van een webshop?
Moet dit direct leverbaar zijn of willen jullie wel 1-2 dagen wachten?
Wat is heel goed aan de shop?
Wat moet echt beter in de shop?
Zijn er vragen die bij jullie opkomen als je de beschrijving en de foto's hebt gezien die niet beantwoord worden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nmgn
nmgn
Omschrijving van je concept:
Het concept is een online verkooppunt te worden waar Nijmegenaren (die niet meer in Nijmegen wonen), toeristen en mensen die van Nijmegen houden artikelen kunnen kopen zoals Mokken, tegeltjes, foto's, t-shirts, caps, Nijmegen vierdaagse pakket etc.....
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb de webshop samen gemaakt. Rond gevraagd bij bekende of die evt.. spullen wilde afnemen en deze waren zeer enthousiast en ik heb de belofte dat als de shop helemaal 100% is dat ze een order gaan plaatsen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil iedereen die trots op Nijmegen is of mensen die mooie herrinneringen aan Nijmegen hebben voorzien van leuke en mooie gadgets.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is anders dan bestaande concepten omdat er nog geen webshop is die dit verkoopt in Nijmegen. Wel zijn er een aantal shops die een klein assortiment vierdaagse merchandise hebben, maar voor de rest niet veel. Ik denk door mijn toekomstige aanbod en de vraag die er nu al is naar artikelen het beter te doen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De shop is voor 90% af en wat ik nog moet doen is zorgen dat alle teksten hetzelfde lettertype en formaat hebben en bij de foto's en canvas doeken de beschrijvingen nog aanpassen.
Feedback die ik hoop te krijgen?
Wat vinden jullie ervan dat ik geen verzendkosten bereken?
Is dit duidelijk terug te zien in de shop?
Hoe groot assortiment zouden jullie verwachten van een webshop?
Moet dit direct leverbaar zijn of willen jullie wel 1-2 dagen wachten?
Wat is heel goed aan de shop?
Wat moet echt beter in de shop?
Zijn er vragen die bij jullie opkomen als je de beschrijving en de foto's hebt gezien die niet beantwoord worden?
Alvast bedankt voor de feedback.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50600-wat-vinden-jullie-van-mijn-webshop-wwwnijmegenmijnstadshopnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag