Ik ben naar deze site toegetrokken omdat ik met een aardig groot probleem zit, omtrent de SEO van mijn huidige pagina: purerepair.nl
Zoals u via de link kunt zien, is de SEO gefocust op 1 stad, Groningen. Nu gaan wij uitbreiden naar andere steden, zoals Amsterdam. Natuurlijk wil ik mijn positie niet verliezen in Groningen, maar ook meedoen in de andere steden. Pagina's zoals iPhone reparatie groningen scoren goed, maar ik ben bang dit te verliezen als ik meerdere steden toevoeg.
Heeft iemand tips hoe ik mijn structuur aan kan passen op meerdere vestigingen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
thijnfelix
thijnfelix
Beste collega's van Higherlevel.nl,
Ik ben naar deze site toegetrokken omdat ik met een aardig groot probleem zit, omtrent de SEO van mijn huidige pagina: purerepair.nl
Zoals u via de link kunt zien, is de SEO gefocust op 1 stad, Groningen. Nu gaan wij uitbreiden naar andere steden, zoals Amsterdam. Natuurlijk wil ik mijn positie niet verliezen in Groningen, maar ook meedoen in de andere steden. Pagina's zoals iPhone reparatie groningen scoren goed, maar ik ben bang dit te verliezen als ik meerdere steden toevoeg.
Heeft iemand tips hoe ik mijn structuur aan kan passen op meerdere vestigingen?
Alvast dank!!!
Met vriendelijke groeten,
Thijn Felix
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50851-seo-voor-1-vestigingen-uitbreiding-naar-meerdere-steden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag