ik overweeg om een reclamebureau te starten, waar ik naast Nederlandse klanten eveneens voor kleinere klanten in België en Frankrijk werkzaam zal zijn. Nu weet ik dat de Fransen graag nog per cheque betalen en aangezien de Nederlandse bank deze niet accepteert, zal deze betaling via mijn Franse bank verlopen. Ik kan uiteraard dit geld wel overboeken naar mijn Nederlandse rekening de vraag is echter of dit een officieel aanvaarde manier van het vergaren van inkomen is.
Heeft iemand een idee op welke wijze ik deze uitdaging kan oplossen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mar44
Mar44
Geachte heer/mevrouw,
ik overweeg om een reclamebureau te starten, waar ik naast Nederlandse klanten eveneens voor kleinere klanten in België en Frankrijk werkzaam zal zijn. Nu weet ik dat de Fransen graag nog per cheque betalen en aangezien de Nederlandse bank deze niet accepteert, zal deze betaling via mijn Franse bank verlopen. Ik kan uiteraard dit geld wel overboeken naar mijn Nederlandse rekening de vraag is echter of dit een officieel aanvaarde manier van het vergaren van inkomen is.
Heeft iemand een idee op welke wijze ik deze uitdaging kan oplossen?
Met vriendelijke groet, Marisol
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51216-fransen-in-mkb-betalen-nog-per-cheque/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag