Ga naar inhoud

Geendeurverkoop

Geplaatst:

ondernemerilias

Ik wil een sticker ontwerpen voor geen deurverkoop. En deze stickers wil verkopen deur aan deur. Hebben jullie suggesties voor mij.

Zouden jullie zo een sticker kopen..?

alle kritiek is welkom.

Featured Replies

Geplaatst:

prinsrachid

Ik wil een sticker ontwerpen voor geen deurverkoop. En deze stickers wil verkopen deur aan deur.

Oh, the irony! ;D lol

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Geplaatst:

Ab Bauer

JA-NEE

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Geplaatst:

Hans v N

Goed idee. Pas geleden nog aan gedacht om er een aan te schaffen maar het moment dat er iemand aan de deur staat met de opmerking dat hij voor 2 euro de laatste is ....

Wel even nagaan of je zomaar mag aanbellen of toestemming moet vragen aan de gemeente. Geen idee of dat moet overigens.

Ik zou zeggen, gewoon proberen. 8)

Geplaatst:

Highio

Kort bellen 1 EURO

Lang bellen 3 EURO

Ff serieus: niet bellen, maar kloppen! Bedenk een serie sympathieke of humoristische deurstickers, dat zie ik eerder tot onderneming uitgroeien!

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Wel even nagaan of je zomaar mag aanbellen of toestemming moet vragen aan de gemeente. Geen idee of dat moet overigens.

Een bel-niet-aan-mijn-deur-register ;)

Ik wil een sticker ontwerpen voor geen deurverkoop. En deze stickers wil verkopen deur aan deur. Hebben jullie suggesties voor mij.

Klinkt ironies inderdaad. Maar het kan juist daardoor een goede actie zijn. Als je deur-tot-deur aanbelt zullen/kunnen mensen dat irritant vinden en (wellicht) direct zo'n sticker kopen. Neem bijv. de energiemaatschappijen e.a. die te pas en te onpas voor de deur staan.

mod-edit:quote gefixed

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Antwoord voor bedrijven

In sommige gemeenten heb je voor deurverkoop een vergunning nodig. En verder gelden er specifieke regels bij huis-aan-huis verkoop.

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Geplaatst:

RT....

En verder gelden er specifieke regels bij huis-aan-huis verkoop.

Ik verwacht niet dat die stickertjes € 50 kosten ;)

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.