Geplaatst: 17 maart 200520 j Wessels - IT Projectmanager 76 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie startpagina Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign
Geplaatst: 17 maart 200520 j Wessels - IT Projectmanager 76 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur hhmmmm, in 1 keer goed zo makkelijk was dat dus :D Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign
Geplaatst: 18 maart 200520 j WelleKe 1.5k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie ja hey net alsof startpagina niet al een goede linkpopulariteit heeft! ;) Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Geplaatst: 18 maart 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Even voor de anderen: de code voor links zonder prut is: [url=http://www.startpagina.nl]Startpagina[/url] Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 18 maart 200520 j Wessels - IT Projectmanager 76 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Sorry, dat had ik inderdaad ook wel even kunnen melden :-[ Thanks DeWitte Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Corina 9 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Ah, zo werk dat! inzicht in je kwaliteiten - krachten - of valkuilen? www.handleven.nl Ook voor workshops of korte consulten in organisaties om jezelf en/of je collega's (nog) beter te leren kennen.
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Corina 9 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie ??? Wat nou spam? Als beginnend ondernemer mag ik hier toch wel wat uit proberen? spam?? inzicht in je kwaliteiten - krachten - of valkuilen? www.handleven.nl Ook voor workshops of korte consulten in organisaties om jezelf en/of je collega's (nog) beter te leren kennen.
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Op 20-10-2005 om 19:23, Corina zei: ??? Wat nou spam? Als beginnend ondernemer mag ik hier toch wel wat uit proberen? spam?? Jawel, maar we zijn hier allergisch voor een link die naar de website van de poster leid. Synergeon
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Bezemploeg 209 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie Moderator sorry, Corina!
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Erik Duindam 515 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie ::) ik heb hoofdpijn van die groene kleur op de spam-link (als het dat is) Technisch innovator.
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Corina 9 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Jij hebt ook leuke handen op je site staan. Misschien helpt dat je weer van je hoofdpijn af. En anders kun je altijd nog een bachbloesem proberen. Helpt heel goed. Mensen boven de 1.95 krijgen bij mij trouwens ook 10% korting. groetjes Corina (toch leuk zo'n hyperlink... ;)) inzicht in je kwaliteiten - krachten - of valkuilen? www.handleven.nl Ook voor workshops of korte consulten in organisaties om jezelf en/of je collega's (nog) beter te leren kennen.
Geplaatst: 20 oktober 200519 j Erik Duindam 515 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Op 20-10-2005 om 19:42, Corina zei: Jij hebt ook leuke handen op je site staan. Misschien helpt dat je weer van je hoofdpijn af. En anders kun je altijd nog een bachbloesem proberen. Helpt heel goed. groetjes Corina (toch leuk zo'n hyperlink... ;)) bachbloesem? ik zal het noteren :) Quote Mensen boven de 1.95 krijgen bij mij trouwens ook 10% korting. Mag je dan ook op je tenen staan? Technisch innovator.
Geplaatst: 2 november 200519 j Gast Verwijderd account [edit]Leuk dat je laat zien dat je zelf ook een link kunt plaatsen maar met referercode is dat wel spam[/edit]
Geplaatst: 2 november 200519 j YD01101975 92 berichten 6 Trofeeën 1 Reputatie Hmm raar, het werkt niet. Ik heb het volgende geprobeerd: [url=https://www.higherlevel.nl/][color=Red]H[/color][color=Yellow]i[/color][color=Pink]g[/color][color=Green]h[/color][color=Orange]e[/color][color=Purple]r[/color][color=Blue]l[/color][color=Beige]e[/color][color=Brown]v[/color][color=Teal]e[/color][color=Navy]l[/color][/url]
Wessels - IT Projectmanager
Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign