Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Amadeos, inspireert ...
Amadeos, inspireert ...
Nederlandse adverteerders gaven vorig jaar 34 miljoen euro uit aan zoekmachinemarketing. Dat blijkt uit onderzoek van Forrester Research in opdracht van Value4Money (V4M). Forrester denkt dat de uitgaven daarvoor in 2005 naar 59 miljoen euro zullen groeien en verwacht een verdriedubbeling naar 100 miljoen euro over drie jaar : Bron: Emerce 180305
Ik denk dat die hele zoekmachines en de bijbehorende marketing hun beste tijd hebben gehad en vroeg of laat iedereen weer terug gaat naar de gestructureerde gidsen met als uiteindelijke winnaar De Telefoongids en de Gouden Gids.
Zoekmachines zijn namelijk niet compleet, weinig lokaal en er kunnen er maar 10 op pagina 1 staan; verder kijkt doorsnee burger niet. Resultaat is dat de meest idiote dingen hoog scoren.
PS: Ben ik al weer gal aan het spuien. Ik moet maar wat vaker naar ikbaal.nl gaan :)
Amadeos, inspireert ...
Met vriendelijke groet,
Remo Natali
PS: http://www.penprinter.nl
PPS: http://www.3ddirect.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag