Ik wilde graag vragen of mensen hier wellicht ervaring mee hebben gehad.
Ik en een vriend van mij hebben samen een aparte BV. Wij willen in 2016 gaan fuseren.
Maar is het nodig om zijn BV cijfers in te voeren in mijn administratie of is het beter om na de fusie alsnog 2 aparte boekhouding te hebben van de BV's en dit alleen weer te geven in de jaarrekening?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pietertjess
pietertjess
Ik wilde graag vragen of mensen hier wellicht ervaring mee hebben gehad.
Ik en een vriend van mij hebben samen een aparte BV. Wij willen in 2016 gaan fuseren.
Maar is het nodig om zijn BV cijfers in te voeren in mijn administratie of is het beter om na de fusie alsnog 2 aparte boekhouding te hebben van de BV's en dit alleen weer te geven in de jaarrekening?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51532-boekhouding-na-fusie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag