Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cd-r80Minute
waar is de vraag en aanbod sectie precies voor aangezien ik mijn website layout die ik wou verkopen verwijdert is.
ik kreeg een mail met daarin
"sectie vraag en aanbod niet bedoelt is om je eigen product of dienst aan te bieden"
Ik heb de regels eens door gelezen, en snap eigenlijk niet precies waar het nou wel voor bedoelt is.
dit mag weer wel:
"Higherlevel.nl Vraag & Aanbod is bedoeld voor het aanbieden van overtollige producten of het vragen om goederen die in de bedrijfsvoering van belang zijn aan andere leden van Higherlevel.nl. Het is niet toegestaan de eigen activiteiten te promoten, of deze als aanbod op Higherlevel.nl te plaatsen"
wat volgens mij ook onder het kopje eigen producten past, aangezien de producten bij de eigenaar die het aanbied heus niet uit de lucht zijn komen vallen.
mijn website template die ik aanbied, is van mijn kant ook een overtollige product aangezien het al gemaakt is.
http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)