• 0

Hoe kom in aan een informal investor?

Met enige regelmaat worden op dit forum oproepen gesplaatst voor investeerders of andere geldschieters om te participeren in een bepaald initiatief.

 

Dat mag dus NIET!.

 

Het is natuurlijk WEL toegestaan je case toe te lichten en te vragen aan de forumleden wat je het beste kan doen om aan investeerders te komen. A: je krijgt dan goede tips en B: mocht een geïnteresseerde investeerder contact met je willen, dan zullen ze dat wel laten weten.

 

Dotcompany creeert en realiseert innovatieve concepten en vraagt zich af hoe je het beste aan investeerders kan komen.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb je post een klein beetje aangepast, want je deed precies wat je niet mocht. Om geld/investeerders vragen.

 

Maar vertel eens wat meer over je concept? Je creëert nieuwe product/markt aansluitingen en je hebt geld nodig voor de marketing?

 

Heb je al hier op het forum rondgesnuffeld? Er zijn wel meer bedrijven die dit soort activiteiten ontplooien en volgens mij kunnen we er niet één bedenken die als start-up winst maakt.

 

Als je wil mag je hier uitleggen waarom jouw business het wél gaat maken.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Er zijn voldoende draadjes over dit onderwerp geweest.

 

Als je de moeite neemt deze berichten te lezen kun je zelf ontdekken, dat je voor het aantrekken van investeerders iets meer moet doen dan aandacht vragen voor je website.

 

Ook een goed business plan is onderdeel van het aannemelijk maken van je plannen, of heb je die al ?

 

Verder zijn er in Nederland diverse ondernemingsplannen wedstrijden, it is up to you.

Link naar reactie
  • 0

Je site heeft onwijs coole graphics. Daar ben ik een liefhebber van. Wie heeft ze gemaakt?

 

Content wise is je site wat mager. Je bedenkt concepten. Er is er één in ontwikkeling. Als ik het goed heb een UMTS prijsvergelijkingsportal? En je hebt snel geld nodig om uit te geven. Echter nog ik, nog een potentiele investeerder kunen zien hoe je geld gaat verdienen ::)

 

Mijn eerste reactie was serieus. Bedrijven die aan de lopende band ontwikkelen gaan meestal failliet. Waarom denk je dat het bij jou anders is? Als je dat hier aannemelijk kan maken, loop je een goede kans een investeerder tegen het lijf te lopen. Neem je die moeite niet, waarom zouden wij dan de moeite nemen om je aan een investeerder te helpen?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste heer De Witte,

 

Die graphics zijn gemaakt door een internationaal gerenommeerde designer/kunstenares. Ze levert fantastisch werk, wat u op de site ziet is maar een klein beetje van haar kunnen.

 

Wat ons anders maakt is het unieke van onze concepten en de manier waarop ze neer worden gezet, namelijk vol innovativiteit. Wij brengen op onze site weinig naar buiten omdat de concepten stuk voor stuk heel kostbaar zijn en achter gesloten deuren worden ontwikkeld. Ook worden er een aantal concepten niet eens bij naam genoemd. We hebben daarnaast een zakelijke partner in Azië zitten, deze zal onze concepten in Azië neerzetten en op andere gebieden met ons samenwerken.

 

Een van onze concepten zal op korte termijn al worden gelanceerd. We hebben spoedig kapitaal nodig. Mocht iemand meer willen horen over onze ideeën dan zal ik deze verduidelijken om vervolgens tot een gesprek te komen waarin ik alles toelicht.

 

Een vriendelijke groet

 

Link naar reactie
  • 0

Beste heer De Witte,

 

Die graphics zijn gemaakt door een internationaal gerenommeerde designer/kunstenares. Ze levert fantastisch werk, wat u op de site ziet is maar een klein beetje van haar kunnen.

 

 

Het design ziet er idd goed uit. Kan je haar naam ook noemen? Zie die namelijk nergens op jullie site.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 296 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.