• 0

Tips gezocht voor het starten van een webshop en importeren uit Marokko

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien ligt het aan mij, maar voor mij is het (ondanks mod edit) nog niet helemaal duidelijk.

 

Zoek je tips en advies over het importeren vanuit Marokko?

 

Of zoek je tips en advies voor het starten van een webwinkel.

 

 

Ook vraag ik mij af wat je zelf al hebt gedaan als voorbereiding.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

hoe importeren werkt? dat is best ingewikkeld..

wat in elk geval niet werkt is hier 2 zinnen schrijven en dan verwachten dat het volstroomt met reacties.

 

Je kunt op Higherlevel vragen stellen over specifieke problemen, maar niemand gaat jou even alles uitleggen omdat jij even een zinnetje of 2 hier dropt..

de enige manier om hier serieuze reacties te krijgen is als je serieuze vragen stelt waaruit blijkt dat je je er al in verdiept hebt maar dat specifiek benoemde dingen nog niet duidelijk zijn. dat kan zijn invoerrechten wel of niet, hoe regel je vervoer om maar even 2 voorbeelden te noemen.

 

Kortom, wat heb je al uitgezocht en wat is op dit moment de grootste onduidelijkheid waar je tegen aanloopt waardoor je het gevoel hebt dat je weer verder kan.

 

Link naar reactie
  • 0

 

ik ben hier serieuze bezig, anders ga ik niet een account maken.

 

ik wil graag weten wat zijn de regels hierover kleding en verzorgingsproducten vanuit Marokko naar Nederland te importeren. en wat is de beste en de snelste manier om om in Nederland te krijgen.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Minarayan,

 

als je verzorgingsproducten in Nederland op de markt wil brengen, bedenk dan dat ze aan strenge regels moeten voldoen.

Mocht je je producten in Nederland via een webshop willen verkopen kijk dan wat de regels zijn.

 

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

De vraag die je stelt is heel erg global. Zit weinig concreets in en het blijkt niet dat je zelf al eens op google bent gaan zoeken?!

 

Maar op je korte vragen een paar kort antwoorden.

 

Snelste manier van kort naar lang en over het algemeen van duur naar goedkoop

 

Vliegtuig - Vrachtauto - Boot dat zijn de methodes om goederen naar NL te laten komen.

 

Verder zal je in Nederland douane aangifte moeten doen. let hierbij op wat jij gezien zult worden als producent met alle mogelijke gevolgen van dien. Let er ook op dat je geen merk producten mag importeren. Niet echt en niet nep.

Wel heeft Marokko een handelsverdrag met de EU daarbij kan je onder voorwaarde importeren tegen een lager of 0 tarief. Zoek verder eens met de zaak functie op Marokko. Er zijn al aardig wat topics geweest over handel van / naar Marokko waarmee je wellicht je voordeel kan doen. Nogmaals dit is allemaal zeer globaal. Als je concrete vragen hebt kan je ook meer concrete antwoorden verwachten!

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Ninarayan,

Het lijkt erop, dat je nog in een oriënterende fase zit. Hieronder vind je wat informatie die je verder kan helpen:

- Op het Ondernemersplein (www.ondernemersplein.nl) staat een stappenplan voor het importeren van producten.

- De Kamer van Koophandel (KvK) organiseert dit jaar een tweetal seminars over importeren genaamd Road2Import. Kijk hiervoor op www.kvk.nl/bijeenkomsten.

- Op het Ondernemersplein staan twee interessante webinars. Eén over het starten van een eigen bedrijf en één over het starten van een webshop.

- Via de site van de KvK is ook veel informatie te vinden als je “webwinkel” intypt.

Groetjes,

Antoine.

 

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.